Ostepølsa Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei. lurer på om det er trygt om jeg kobler ut nb vifta ? den bråker noe sykt, 6500rpm på en bitteliten vifte, blir gal blir det varmeproblemer eller noe sånt ? Lenke til kommentar
~inso Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvilket hovedkort og kjører du overklokket? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Hvilket hovedkort og kjører du overklokket? Abit IS7-E ikke overklokket. Lenke til kommentar
~inso Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har ihvertfall erfaringer med etpar abit nf7 nforce2 hk. Fungerer helt fint og stabilt. Så lenge det er stabilt går jeg ut ifra det skal fungere fint for deg og. På lengre sikt hadde det kanskje vært lurt i å investere i en passiv kjøleribbe. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 vel, jeg prøvde å koble den ut, den ble ganske varm, så jeg satt en stille 80mm vifte til å blåse over den, så nå funker alt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå