christian1986 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har laget et forslag til en PC jeg skal bygge for en venn, men lurer på om det er noe jeg burde forandre. Alle innspill mottas med takk. Her er oppsettet: Hovedkort Asus A8N sli Kabinett Thermaltake Shark Sort Harddisk Western Digital Caviar 200GB S-ATA Minne Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Str›mforsyning NorthQ Str›mforsyning Silent 400W Skjermkort MSI GeForce 6600GT 128MB DDR PCI-E CPU AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz DVD brenner NEC DVD recorder ND-3520A IDE White Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva skal han bruke PCen til? Ville vurdert en annen strømforsyning enn NortQ, men ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 kanskje ikke ha hvit dvd-rom hvis kabinettet er sort? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ser ok ut det der, annet enn at du bør velge sort dvd-rom. Men, har du planer om å kjøpe et 6600GT til senere? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Ligger nok litt i bakhode å kjøpe ett til senere. Han skal bruke den til blant annet spilling. Er det en annen strømforsyning dere ville valgt som de har på www.felxi-data.no? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 www.flexi-data.no NorthQ er helt ok, billige strømforsyninger. De som har de virker ihvertfall veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ville helst sett på PSU med 24pins kontakt siden du skal kjøpe ny. Viss ikkje får ein kjøpt overganger frå 20pins til 24pins. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 www.flexi-data.no NorthQ er helt ok, billige strømforsyninger. De som har de virker ihvertfall veldig fornøyd. Er som du sier ingenting å utsette på NorthQ-strømforsyninger. De er bygget i god kvalitet, med lavt støynivå, selv om de kanskje ikke er de råeste ytelsesmessig. Jeg er i allefall veldig fornøyd med min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå