verwooks Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 http://itavisen.no/art/1298881.html De 20 sentralene som bygges i første omgang ligger i kommunene Tønsberg, Nøtterøy, Holmestrand, Borre, Tvedestrand, Søgne, Farsund, Tysvær, Sandnes, Klæbu, Lenvik, Sortland, Fauske, Alstahaug, Gran i Oppland, Oslo, Nesodden, Enebakk og Nes i Akershus. Skal være ferdig i August (2002) Dette er vel positivt ? ;> (for alle andre enn oss som bor på bygda, spesielt i telemark) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Og oss som bor på motsatt side av byen der Søgne ligger... Men kan ikke si at jeg er interresert i å ha Telenor ADSL alikavel... (SÅ HOLD DERE UNNA!!!) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Ja..dette er positivt. Jeg har ventet i år og dag på ADSL, og endelig kommer det til Enebakk. Gleder meg villt:D Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Caddy skrev (2002-06-11 16:18):Og oss som bor på motsatt side av byen der Søgne ligger... Men kan ikke si at jeg er interresert i å ha Telenor ADSL alikavel... (SÅ HOLD DERE UNNA!!!) du kan bruke noen av de andre,men det var du vel klar over at du kunne,ikke sant eller var det bare for å klage på telenor du sa det.Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå