damimi Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Skal kjøpe ny MP3 spiller, og sliter med å bestemme meg. Prisklasse ca 2500-3500. Jeg har foreløpig vurdert følgende spillere: Archos Gmini 400 iRiver H320 Asono Elio Føldende må være oppfylt: Minst 20GB Radio Mulighet for å koble til TV for å vise bildene som er lagret på MP3-spilleren Lett/raskt å overføre bilder fra kamera (helst stappe inn minnekortet i spilleren) Videre er følgende faktorer viktig (utover god lyd seff): Størrelse/vekt Batterikapasitet Kunne også vært kjekt å koble til stereoanlegget ifm. fester etc. (har de fleste mp3-spillerne denne muligheten?) Mitt inntrykk er at alle de tre ovennevnte spillerne ikke helt treffer det jeg er ute etter. Stort sett oppfyller de kravene mine, men de har som regel mer enn det jeg ønsker (f.eks Gmini 400's spill og video funksjoner), og det gjør seff at prisen er i øvre sjiktet av hva jeg er interessert i å betale for en mp3-spiller. Derfor hadde jeg satt pris på å få info om noe billiger alternativer til ovennevnte (men som tilfredsstiller kravene om radio etc). Hva med gmini 220? Noen som har erfaringer med den? Hva med iRiver HP120. Er det mulig å koble til tv? Er det mulig å overføre bilder fra digitalkamera? Pt. er det Asono som ligger best an, men er usikker på hvorvidt det er mulig å koble den til tv. Kan ikke se at det er mulig ut fra omtalen på Asono's hjemmeside, men har lest i en eller annen test e.l. at det er mulig å koble til tv. Noen som kan bekrefte dette? Hva med iRiver 320, er det mulig å koble den til tv? Endret 9. januar 2005 av damimi Lenke til kommentar
damimi Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Ingen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 iRiver H320 er helt rå, men den er ingen god videofremviser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå