ludobadger Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hei! Hovedkortet til en kamerat har avgått med døden og han vil gjerne ha et nytt. Dette skal være en midlertidig løsning, han skal oppgradere til sommeren, så han trenger et Socket A hovedkort som ikke er for dyrt men som må kunne tyne mest mulig utav en Athlon XP 2500. Ettersom det er en stund siden jeg eide noe slikt aner jeg ikke hva som gjelder så noen gode tips hadde kommet godt med =) PS: Han sier han helst vil ha et med nforce brikkesett. Trenger hverken å ha lyd elelr nettverkskort eller noe annet "fordyrende" ekstrautstyr men PCI/AGP lås er visst et must (med tanke på klokking antar jeg...) Så, hva bør jeg bestille til han? Takker Edit: Jeg lurer på om ikke Abit AN7 kan være et godt valg? Endret 8. januar 2005 av kjetilkb Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dette må vel være det beste Socket A hovedkortet som ble lagt, for de lages jo ikke lenger. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122498&cks=SER Har det selv og er storfornøyd. Men siden du sier han bare skal ha det midlertidig, trenger han kanskje ikke det beste Socket A kortet? Kanskje du kan finne et billigere. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dette må vel være det beste Socket A hovedkortet som ble lagt, for de lages jo ikke lenger. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122498&cks=SER Har det selv og er storfornøyd. Men siden du sier han bare skal ha det midlertidig, trenger han kanskje ikke det beste Socket A kortet? Kanskje du kan finne et billigere. Det og Abit NF7-s v2.0 er vel de beste til Socket A. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 :Dette demokortet (vær rask). Er nesten legendarisk: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Om du ikke vil gå for demokortet som Okay fant (som er et utrolig bra kort), er Abit NF7 v2.0 et veldig godt alternativ. Det er omtrent kliss lik NF7-S v2.0, men mangler S-ATA og FireWire. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 NF7-S eller NF7 er kortet du burde gå for her ja. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 ... og SoundStorm? Joda, med det er ikke så altfor mange som bruker den digitale lydutgange, spesielt ikke om man sier man ikke trenger "lydkort og annet fordyrende utstyr". NF7-S v2.0 er for all del et veldig godt kort (bedre enn NF7 v2.0). Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 :Dette demokortet (vær rask). Er nesten legendarisk: Slå til her du ! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Der var jarmo og ... det var lenge siden Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 NF7S V2 er det beste jeg har hatt til socket A !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå