TheOats Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har oppdatert X2 The threat til version 1.3 , og nå kommer det bare en melding om at jeg må sette inn cd`n , men den er i!! noen som kan hjelpe meg???? Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kan du være litt mer presis med feilmeldingen? Og har du en original versjon? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Ja jeg har orginal vesjonen. Det kommer bare en helt vanlig melling om at jeg må sette inn riktig cd, som om jeg ikke har den i. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Vel, uten en mer spesifikk feilmelding er det ikke så veldig mye mer jeg kan gjøre for det. Foreslår at du heller poster på teknisk support forumet til egosoft - der får du garantert svar i løpet av kort tid. Du må riktignok registrere serienøkkelen til X2 der før du får lov til å poste, men det burde ikke være noe problem! Har du lastet ned korrekt patch? Det er forskjell på den europeiske versjonen og den amerikanskje, og det er også forskjell på patchene som du skal bruke. (Se også her eller her). Lykke til! Edit - oppsett. Endret 9. januar 2005 av cetram Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Takk det gikk bedre med europeiske versjonen, istede for us versjonen. :!: Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Bare lurer på en ting. Er spillet tøft? Er det vanskelig å sette seg inn i? Prøvde det for en stund tilbake men det var så innvikla at jeg ga opp Lenke til kommentar
~inso Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vet akkurat hva du må gjøre... men grunnet tragisk emnetittel... ingen svar. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 ja prøvde det også for en stund siden men jeg ga opp da det var altfor mye å sette seg inn i... Er det kult når man har kommet litt inn i det?? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vet akkurat hva du må gjøre... men grunnet tragisk emnetittel... ingen svar. nupe.gif Herreguud!!!! vis jeg forsto deg riktig så er du bare utrolig jævlig vanskelig! Teiteste grunnen til og ikke hjelpe noen jeg har sett på dette forumet! Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vet akkurat hva du må gjøre... men grunnet tragisk emnetittel... ingen svar. Du er nå helst litt for sent ute her nå da Ellers til dere andre, spillet _er_ tøft Det tar litt tid å sette seg inn i, og det har en del ting som kan irritere en del, men det er utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå