Gå til innhold

Ati x300 se

Gjest Slettet-df17e

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-df17e

Jeg er ikke inne i det HW greiene lenger så følger ikke så mye med på det!

Og jeg har alderi vert noe spesilt interisert i og spille så mye på pc'n men, har nå fått tak i ett Ati x300SE kort med 128mb minne tror jeg!

Er det noe som funker i det hele tatt til spill ?

Drar jeg f.eks HL2 og WoW som jeg nå har planer om og skaffe meg :thumbup:

Jeg er ikke interisert i syk grafikk eller noe! Bare att det går glatt liksom :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ville overraske meg stort om HL2 og WoW er spillbar med et så svakt kort. Det er absolutt ikke et spillekort men passer glimrende til en kontormaskin som skal brukes til office o.l. :p Ville siktet litt høyere hvis jeg var deg.

Det er et spillekort men er ikke noe særlig bedre enn et 9600 SE vel..

Lenke til kommentar

Har selv hatt dette kortet en liten stund....

Min erfaring er at det kjører de fleste spill brukbart så lenge det sitter i en bra maskin. Kortet i seg selv er ikke særlig bra, men jeg vet at en versjon av kortet laget av abit(x300se guru tror jeg) faktisk i en anmeldelse ble omtalt som det kortet de hadde testet som overklokket mest i prosent uten noe annet en medfølgende kjøling. Men, kortet er ikke bra, og jeg ville anbefalt å kjøpe ett nytt ett :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg noe personelig erfaring med det, men hvis det er like bra som 9600SE som sagt over her - så vil HalfLife 2 gå tålelig bra, og WoW vil gå flytende. Så ikke uroe deg for mye. Men en ny investering er kanskje ikke så dumt.

Skal si folk har forskjellig oppfatning av hva som er bra og ikke :p Jeg syns det var kjipt å kjøre HL2 med 9600xt som grisebanker 9600SE mens andre er storfornøyd med det. Kanskje jeg var litt bastant i posten over. Det kan hende at spillene går rundt men hvis du vil spille med over laveste oppløsning med alt på veldig low og hakking innimellom vil jeg anbefale noe bedre. Men det er meg. Skulle jeg hatt nytt kort i dag ville jeg ikke gått lavere enn 6600GT noe som er et betraktelig prishopp fra x300se. Koster fra 1501 kr og oppover.

Både 9600SE og x300se har såvidt jeg vet 64-bit minnebuss og er klokket ganske lavt i tillegg til at minnet ikke akkurat er superraskt. Kan ikke forstå hvordan noen kan si at dette er spillekort.

Lenke til kommentar

Tråden stenges for brudd på tre-ords-reglen. Bruk alltid fullverdige setninger for å beskrive innholdet i tråden. Kort og lite beskrivende emnefelt kan føre til at tråden blir stengt. Omgåing av tre-ords-reglen fører alltid til stening

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...