T.F.T Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei, jeg er lei av ikoner nederst ved klokka som jeg ikke finner ut hvordan jeg kan fjerne. Da mener jeg ikke fjerne ved at de først synes når jeg trykker på den pila som er der, men at de heller ikke vises når jeg trykker på pila. Eksempel: Online Adsl ikonet som jeg aldri bruker. Noen som vet hvordan ? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 I enkelte programmer kan det stilles inn i instillingene. Ellers er det en mulighet at noen av programmene ikke trenger å starte opp hver gang maskinen starter. Dersom du går på egenskaper for nettverkstilkoblingen din kan du fjerne haken på "Vis ikon i systemstatusfeltet i tilkoblet modus" det vil fjerne ikonet for tilkoblinga. XenZor Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Som sagt, prøv først å se gjennom inntillingene til programmene. Fjern opsjonen som sier "Start med Windows" e.l. De programmene som starter med Windows ligger i oppstarts-mappa under Start -> Programmer. Hvis det er noen programmer som fremdeles starter med Windows uansett hva du gjør, så kan du gjøre følgende: Start -> Kjør Skriv msconfig og trykk enter Fliken helt til høyre viser alle programmene som starter med Windows. Huk av de du VET du ikke vil skal starte. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sjekk denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=358030 Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Sjekk denne:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=358030 Trådstarer sier i første innlagg at han ikke vil skjule det på den måten. Endret 9. januar 2005 av XenZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå