Gå til innhold

Hjelp klarer ikke å velge

Anbefalte innlegg

men er det en pc å statse på`? er det god kvalitet på VEGA, og duger itbutikken.no?

og blir den levert med dansk tastatur(er det forskjellig fra norks?:p)? er det no problem?

De leverer med norsk også. Kvaliteten på VEGA skal være ganske god rent dekselmessig, de leverer samme barebook-cover/deksel som Dell bruker på noen modeller tror jeg.. ikke helt sikker.

Rent teknisk spesifikasjonsmessig så virker den god, jeg tror jeg hadde foretrukket 1280x800 i widescreen, dvs litt lavere fysisk oppløsning, for da hadde jeg alltid kunnet brukt den native LCD oppløsningen, til det meste, i spill, redigering osv. Mindre oppløsning betyr mer ut av/raskere GPU. Da slipper man også å emulere lavere oppløsning når man trenger det i spill f.eks, noe som gir uskarpt bilde på LCD skjermer.

+at 1280x800 = ca 1-2 kr rimeligere på totalpris enn 1680x1050.

Ingen bærbare klarer å kjøre spill med full eyecandy og full FPS uansett i 1680x1050, men de fleste bærbare med GPU klarer å kjøre 1280x800 i spill med full eyecandy og full FPS.

Om butikken duger/har god service osv vet jeg ingenting om.

Karmacom.

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke f.eks 9600 med 64mb ram ville kunne klare noen nyere spill greit, men da igjen, jeg har ikke testet det.

Som du ser så spør han f.eks om "Er det noen skermtyper som egener seg bedre til spill enn andre?". Han spør vel om det om en grunn og det er vel 9700 128mb som er det "beste" med mindre du skal ha Dell sin slepbare 9100 med 9800 256mb.

Og det med at det med den eksterne skjermen. Jeg forstår litt bedre hvorfor du vil ha det sånn, men personlig synes jeg ikke det kunne få meg til å velge bort en maskin, men da igjen så bruker jeg ikke en ekstern skjerm så jeg får ikke det problemet.

Om jeg finner en skjerm her i huset som ikke er koblet til noe skal jeg prøve på min(acer ferrari 3400) bare for moroskyld.

Av nysgjerrighet, og ikke ta det negativt ment(hvis det går ann). Hvor ofte er det egentlig du restarter pc'n?

Min cl56 1,7 (ati 9700 128mb) kjører Battlefield vietnam på høyest oppløsning og med 1400x1050 32bit uten problem. .

Endret av kenthlar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...