lurerpaa Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Har fått tak i en gammel HP Scanner (ScanJet 3c) m/ SCSI tilkobling. Problemet er at ingen av kablene som følger med passer inn i en SCSI 50 pin eller 68 pin connector slik jeg kjenner SCSI formatet. Kabelen passer derimot inn i en 25 pin _parallellport_, men det har jeg ikke prøvd fordi både scanneren og kablene er utrykkelig merket som SCSI. Tidligere stod scanneren i en maskin som hadde et eget adapterkort (Adaptec AVA-1505AE/AI) som jeg tror er en SCSI-2 adapter, men jeg kan ikke bruke denne adapteren fordi det er ISA, og hovedkortet støtter ikke dette. Må innrømme at jeg aldri har støtt på disse SCSI-kablene tidligere. Noen som har erfaringer som kan komme med råd ? EDIT: Edit topic Endret 8. januar 2005 av lurerpaa Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Før i tiden så var det ganske vanlig med en slik D-SUB kontakt på bundle-kort som fulgte med scannere. Det er bare å kjøpe en ny SCSI-kabel og ting skal fungere. Endret 8. januar 2005 av Pingla Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 . Takk. Skal kjøpe helt ny kabel eller 68p male - 25 pin female adapter Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ville kjøpt en ny kabel, SCSI er sært og du kan få problemer ved bruk av en slik overgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå