Anders1212 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Når jeg tar av røret på hustelefonen hører man en svak støyende skurring som det skulle vært noe som forstyrret telefonen eller som om ledningen skulle vært litt ødelagt. Vi har nå hatt en repratør her 3 ganger fra telenor (bravida). Han har skiftet alle linjene inn til huset og inne i huset, men det skurrer fortsatt. Vi har en trådløs telefon (det er ikke noe feil med den, testet 2stk) som er koblet i en ADSL splitter (som også fungerer). Derfor tenkte jeg at det kanskje var noe i huset som kan forstyrre telefonen, eller noe utenfor, i så fall hva? Hvis noen har en ide så vær så snill å kom med den! (Så jeg kan spørre repratøren) Godt nyttår hilsen Anders Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kan det være trådløst nett som du har vært uheldig med å fått oppe i samme frekvensområdet? Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Som joakimR sier, du kan ha et eller annet som oppererer på omtrent samme frekvensområde som telefonen. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kanskje det er noen som avlytter linjen deres? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hadde skurr på en gammel panasonic trådløs tlf. Den lagde rare pipelyder og skurret av og til og da kunne jeg høre andre på linjen uten å gjøre noe, det er nok noen på samme frekvens. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 I telefonen min er det noen ganger slik at man hører svake stemmer i bakgrunnen. Scary shit. Får sikkert inn andre samtaler ellerno. Lenke til kommentar
banantiss Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 samme har skjedd med meg, vi har hatt skurringa i nesten 2år men fiksa det for noen uker siden Lenke til kommentar
Anders1212 Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Vi har ikke noe som helst annet trådløst i huset og de nærmeste naboen har det heller ikke. Er så sykt irriterende! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Vi har ikke noe som helst annet trådløst i huset og de nærmeste naboen har det heller ikke. Er så sykt irriterende! Står tilfeldigvis microovnen på når telefonen skurrer? Lenke til kommentar
Anders1212 Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 hehe nei, og det har ikke noe med den trådløse telefonen å gjøre.... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hehe nei, og det har ikke noe med den trådløse telefonen å gjøre.... har det ikke? har du tv i nærheten av microen flimrer faktisk det ganske heftig! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Microovner skal visstnok kunne påvirke wlan, så hvorfor ikke en trådløs telefon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå