Gå til innhold

Lost,- Verdens beste serie? (Spoilers = ban)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ingenting av hva det handler om.

 

De springer rundt å skriker å vifter med våpen og snakker om "de og dem"

 

Liksom.. bare en slags moderne Robison Crusoe med flere folk? :hm:

lo2.

Dette er like bra som ringenes herre, bare dette er en serie og med totalt ulikt innhold. Jeg anbefaler alle å skjekke ut denne serien. :D

Lenke til kommentar
Skjønner ingenting av hva det handler om.

 

De springer rundt å skriker å vifter med våpen og snakker om "de og dem"

 

Liksom.. bare en slags moderne Robison Crusoe med flere folk? :hm:

lo2.

Dette er like bra som ringenes herre , bare dette er en serie og med totalt ulikt innhold. Jeg anbefaler alle å skjekke ut denne serien. :D

Og ca. der mista du seriøsheten 101% ;) Lo godt når jeg leste det. "Min far er like stor som Arnold Schwarzenegger" :lol:

 

Liker forøvrig ikke LotR. Virker som et spennende konsept med tåpelige skuespillere. Vi får se.

Lenke til kommentar

Er det noe som irriterer meg med den serien der, så er det de Koreanerene og han Al quida-fjotten. Alle har de skrudde historiene. Den episoden som handlet nesten bare om de koreanerene gikk meg på nervene.. Veldig amerikanskt og kvalmende skuespill som provoserer hardt til tider. Når det er sagt, så må jeg si at det er litt spennende til tider og at nysgjerrigheten om å finne ut hva det er som lusker rundt i jungelen der får meg til å se neste episode.. grr

Lenke til kommentar
Ja det så veldi amerikansk ut med modeller som krasjer på en øde øy, slik de blir tvunget til å sloss mot slemme al-qaida menn og ha sex (som det garantert er)

 

:roll:

Foreslår du ser noen episoder først jeg....så kan du gjøre deg opp en mening.

 

Det er ikke uten sammenheng at den har blitt svært så populær der den har gått.

 

Hvis man skal dra noen svaaaake sjanger sammenligninger så er det litt Robinson Cruso møter X-Files møter "ekstremt karaktert dreven drama".

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Lamt....serien ble utsatt til 2.februar på grunn av

 

"en del av scenene i starten kan minne om dem man har sett fra flomkatastrofen i Asia"

 

kilde: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article331333.ece

Faen! Det var derfor den ble utsatt, ja.

 

Sykt at folk skal være så følsomme at de vil få problemer av dette her. Hva med voldsofre? Skal man utsette en boksekamp fordi noen havnet på sykehus dagen før? (Litt dårlig eksempel, men you catch my drift)

 

Ble trist da jeg fikk vite det, men nå har jeg jo to nye uker å glede meg i.

Lenke til kommentar

Synes ikke at scenene i begynnelsen av episoden liknet noe særlig på noe som kan minne om flomkatastrofe jeg, kansje med unntak av noen døde mennesker her og der og noen fortvila folk. (ok kansje det minnte litt da)

 

Men tvnorge bør vel være klar om at det hadde vekket noen vonde minner idag kommer det sikkert til å gjøre det om 2 uker og...

 

Synes det var noe annet når en CSI: Miami episode som handlet om en gal sniper i USA ble utsatt, for det var jo faenmeg akkurat det som skjedde for tiden der borte da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...