Gå til innhold

Lost,- Verdens beste serie? (Spoilers = ban)


Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har fulgt med på denne serien nå siden starten. Er på episode 12 av 14, sesong 1. Den serien er helt genial og alle dere som ikke har Hdtv fra bbc bør følge med, når den kommer på TvNorge, 19 januar klokken halv 10.. :)

Jeg har fire favoritter..

 

Hurly. Han er en sykt rå fyr:p Litt kraftig, men han klarer seg bra.

 

Locke. Han er den tøffeste av alle på øya. Han kan alt, og er en skikkelig villmarks man. Litt sykt at han egentlig satt i rullestol, og når han kom på øya så kunne han liksomm gå :love: Deilig story.

 

Sayid: Tidligere soldat, med spesielle oppgaver ;) Han snakker fet, å så tror jeg han og shannon kommer til å bli par.

 

Shannon: Ho er sykt deilig og derfor liker vi ho :) Kate er egentlig også litt fet, men liker ikke storyen hennes :no:

 

Neon andre som ser på serien da?

Anbefales!!! :dribble:13-13768.jpg

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shannon: Ho er sykt deilig og derfor liker vi ho :)

Enig der :D

Synes episode 11 har vært den beste hittil, sinnsykt spennende!

men hvorfor har du ikke jack på lista di, han er jo en stilig og smart good-guy.

Joda, men kan ikke ta med alle. Hehe. I episode 13 får vi se Boones fortid! Gleder meg som bare pokker :D Jeg tror episode 13 kommer til å bli vill, tenk hva som er nedi det metal greiene..

Endret av defzx
Lenke til kommentar

Sayid og Hurley er dei to mest interessange karakterane. Gleder meg til bakgrunns historien til Hurley.

 

Håper berre at dei klarer å følge opp etter fyrste sesong er over, etter slik eg har fårstått det så er det ikkje så planlagt kva som skjer i sesong 2. Men tida sakl visst gå fortare i sesong 2 (ca 5-7 dagar etter som eg har fårstått). No i sesong 1 fåregår kvar episode i 48 timer, og sesongen ender etter at dei har vært på øya i 40 dager og 40 netter. <-- "Symbolikk this way"

 

Bra serie.

Lenke til kommentar

Har 12 av episodene på pcn.. Får vel skaffe de 2 siste snart.. Vi må jo ikke glømme charlie aka merry fra ringenes herre.. elsker ringenes herre og elsker derfor han her også :yes: .. Jeg hadde nok håpet på mer action og litt mer spenning, syns det starter knall bra, men ebber veldig ut iløpet av episodene, men absolutt verdt å titte på.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Kor får dere 14 episoder frå?

Er det ikkje 22 episoder i kvar sesong då. Etter som eg har funnet ut så er det i alle fall 17 episoder i sesong 1, og det blir sikkert fleire også.

Utan å spoile så får vi vite meir om: Shannon, Boone, Sawyer Walt, Jin, Michael og Charlie i løpet av sesong 1. (Namna er i vilkårleg rekkefølge, og enkelte av episodene vil handle om meir ein ein person).

 

Så eg trur fortsatt at det er 22 episoder i ein sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...