Kizzaz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Endelig har Logitech lansert et tastatur/mus-set med MX1000 som standare. Mangler bare en norsk release, men Psdata iallefall har den på prislisten deres. Her er Logitechs side om setet Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hadde jeg bare ventet med å kjøpe den MX1000 musa... Blir nok populært det der. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 holy heck, IM status knapper! no slikt hadde jeg likt... hadde det bare vært med kabel, og uten den helsikkes musa Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 holy heck, IM status knapper! no slikt hadde jeg likt... hadde det bare vært med kabel, og uten den helsikkes musa Er det så ille egentlig? Tror faktisk det kan være ganske bra jeg. Tastaturer er vel ikke så ille? Skulle gjerne kunne testet musa ei uke eller no før jeg hadde bestemt meg for å kjøpe Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Noen som vet om bare tastaturet blir lagt ut for salg? Lenke til kommentar
Mouh Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hvorfor kan ikke disse produsentene bare lage et helt ordinært tastatur uten alle de forferdelig ekstra-tastene... det er helt forferdelig.. de er jo bare i veien ! Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hvorfor kan ikke disse produsentene bare lage et helt ordinært tastatur uten alle de forferdelig ekstra-tastene...det er helt forferdelig.. de er jo bare i veien ! word! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 hvorfor kan ikke disse produsentene bare lage et helt ordinært tastatur uten alle de forferdelig ekstra-tastene...det er helt forferdelig.. de er jo bare i veien ! Kjøp deg et Logitech Ultra X, Logitech Internet eller et Keytronic-tastatur da vel? Eller et enda eldre et. Du får sikkert tak i et brukt et sted. Det går nok så bra så. Jeg er enig til en viss grad. Det jeg ønsker av snarveier på et tastatur er Internett (explorer/firefox), mail, volum, play/pause og kanskje en annen programerbar tast for å kjøre et program. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Noen som vet om bare tastaturet blir lagt ut for salg? Det ser ut som om PSdata får det i slutten av måneden: Link Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Nå er fristen 27.01. de vet enda ikke når den vil komme da, siden de utsetter. Noen som vet noe mer om når den kommer? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 holy heck, IM status knapper! no slikt hadde jeg likt... hadde det bare vært med kabel, og uten den helsikkes musa Er det så ille egentlig? Tror faktisk det kan være ganske bra jeg. Tastaturer er vel ikke så ille? Skulle gjerne kunne testet musa ei uke eller no før jeg hadde bestemt meg for å kjøpe jeg vil ha tastaturet med tråd (batteri = fysj), og musa trenger jeg ikke heller...(sverger til min MX510...) hvorfor kan de ikke selge slike ting separat også! tenk på alle de som har kjøpt MX1000 fra før...skal man da måtte kjøpe "ny mus" samtidig, bare fordi man vil ha tastatur? Pføy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå