Gå til innhold

Logitech MX3100 endelig her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
holy heck, IM status knapper!

 

no slikt hadde jeg likt... hadde det bare vært med kabel, og uten den helsikkes musa :)

Er det så ille egentlig? Tror faktisk det kan være ganske bra jeg. Tastaturer er vel ikke så ille? Skulle gjerne kunne testet musa ei uke eller no før jeg hadde bestemt meg for å kjøpe

Lenke til kommentar
hvorfor kan ikke disse produsentene bare lage et helt ordinært tastatur uten alle de forferdelig ekstra-tastene...

det er helt forferdelig.. de er jo bare i veien !

Kjøp deg et Logitech Ultra X, Logitech Internet eller et Keytronic-tastatur da vel? Eller et enda eldre et. Du får sikkert tak i et brukt et sted. Det går nok så bra så.

 

Jeg er enig til en viss grad. Det jeg ønsker av snarveier på et tastatur er Internett (explorer/firefox), mail, volum, play/pause og kanskje en annen programerbar tast for å kjøre et program.

Lenke til kommentar
holy heck, IM status knapper!

 

no slikt hadde jeg likt... hadde det bare vært med kabel, og uten den helsikkes musa :)

Er det så ille egentlig? Tror faktisk det kan være ganske bra jeg. Tastaturer er vel ikke så ille? Skulle gjerne kunne testet musa ei uke eller no før jeg hadde bestemt meg for å kjøpe

jeg vil ha tastaturet med tråd (batteri = fysj), og musa trenger jeg ikke heller...(sverger til min MX510...)

 

hvorfor kan de ikke selge slike ting separat også! tenk på alle de som har kjøpt MX1000 fra før...skal man da måtte kjøpe "ny mus" samtidig, bare fordi man vil ha tastatur? Pføy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...