JussiPekka Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei! Me i Vaffel Productions planlegg å laga ein slags dokumentar, der tre gutar fortel om deira avhengighet til "bobleplastikk". Det er meint til å vera ein parodi på alle dokumentarar der narkomanar legg ut om problema sine. Om det blir morosamt, får tida visa Eg har tenkt ein del på tittelen til filmen, men har ikkje kome opp med noko passande. Ein tittel som og kunne vere på ein rusdokumentar, ville vore bra. Takk på førehand! Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 "Den Siste Bobla" HEHE!! tror jeg loller meg ihjel! Genial tittel! Lenke til kommentar
JussiPekka Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 "Den Siste Bobla" Tusen takk! Genial tittel :!: Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Fint at folk lager Dokumetnarfilmer om bobleplastikkavhengihet :!: Veldig viktig å få vist det kalde samfunnet vi lever i, att folk faktisk lider av det. Lenke til kommentar
JussiPekka Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Fint at folk lager Dokumetnarfilmer om bobleplastikkavhengihet :!: Veldig viktig å få vist det kalde samfunnet vi lever i, att folk faktisk lider av det. Det var akuratt det eg tenkte og. Tanken slo meg ein dag, kor ofta ser me dokumentarar om Noregs verkelege store problem? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Me lagde noko liknande, - om Appelsinen. Hmm. Kanskje eg burde leggje det ut. - Ah, vel det er så gamalt. Må være kun for at folk skal få noko å sjå på. Er ikkje så bra, men klasse lo no iallfall :] Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hva var det med Appelsinen da? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Omtrent slik den om bobleplastikk skal bli. -- Me hadde ein ekspert på appelsiner, ein appelsin-avhengig, ein «party»-appelsiner, osb, osb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå