Journeyer Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Har et meget irriterende problem jeg tidligere ikke har sett noe til. Igår reformatterte jeg systemdisken min og var glad og fornøyd og skulle reinstallere XP, noe som fungerte helt fint inntil "Starting windows" beskjeden kom opp... der stoppet alt. Dette skjedde mange ganger, siden jeg ikke er den som gir meg med det første. Det samme skjedde, og skjer, også dersom jeg forsøker å oppgradere 2000 til XP. Noen som har en formening om hva som er feil? Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Prøvd med en annen xp cd? Jeg hadde en liten ripe som forårsaket samme feilen... Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Nei ikke ennå, men det var planen. Men, jeg forsøkte å gjøre det hele fra harddisken også.. kopierte hele CDen til disk og det samme skjedde. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hm... Når jeg tenker etter så kan det også skje vis du har prob. med slavemaster på hardiskene. prøv å koble vekk den ene. Det kan hjelpe... Ellers så er det bare å prøve seg fram så finner du sikker ut av det! Good Luck! Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Nei, ingen slave/master problemer. Har stressa med dette siden igår, og er temmelig irritert nå. Skjønner ikke hva det kan skyldes; har satt i en ny brenner og et nytt grafikkort siden forrige installasjon, men det burde jo ikke ha noe å si... og ettersom 2000 installeres uten problemer er det enda merkeligere. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Kjent problem på pirat-kopierte xp-plater bare kødder=) Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Hehe.... <kremt> Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg har dessvere ingen flere råd å komme med nå men jeg skal tenke litt på det, så får vi se om vi finner ut av det... Fikk du tak i en annen XP cd? Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Ikke på et par dager antageligvis... (med mindre kazaa klarer jobben -- selv om kazaa stinker skikkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå