akristina92 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Hei. Nå har jeg gredd å gått lei alle spillene mine igjen. Jeg skal ha et spill som varer en stund, så da går jeg for RPG. Jeg har allerede Diablo II og NWN + Expansion nr.1. EDIT: Leif i topic. Endret 8. januar 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vel, jeg kan anbefale Rubis of Eventide, et tidliger pay-to-play spill som nå er blitt gratis, dette er dog MMORPG og ikke RPG ,men er allikevel veldig bra, at det er gratis er kun en bonus, det kan lastes ned på www.eventide.net Lenke til kommentar
eught Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Kan begynne med å anbefale de velkjente klassikerne: Fallout og Fallout 2. Deretter må jeg anbefale et litt mindre kjent RPG, Arcanum. Dette er laget av kjernefolkene bak Fallout 1, og spillet har en utrolig historie og man kan spille det mange ganger om igjen med forskjellig spillopplevelse hver gang. Du må dog kunne takle en litt dårlig grafikk (dette gjelder for det meste Fallout-spillene, Arcanum har grafikk på nivå med Diablo 2). Edit: Små omformuleringer. Edit2: Litt mer info om Arcanum: Det er et spill som foregår i en tid litt etter den industrielle revolusjon har begynt, og teknologien er på full fremmarsj. Dog kan du velge om du vil holde deg til tradisjonell magi eller om du vil være i spissen av den teknologiske fronten (eller om du vil være ingen av delene; en sterk kriger med tung armor og kraftige sverd). Endret 8. januar 2005 av eught Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Baldur's Gate 2 er etter min mening det beste rpg som er laget. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg liker spill fra middelalderen. Sånne med sverd, buer osv. Magi er et MUST. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Eg vil anbefale deg expansion nr.2 til NWN, Hordes of the underdark. Dei spillene du lista opp, er det alle RPG'ene du har spillt? Her er uansett to anbefalinger til.. *Temple of elemental evil *Morrowind (+expansions) kjem ikkje på fleire i farten.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg liker spill fra middelalderen.Sånne med sverd, buer osv. Magi er et MUST. Gothic 2 faller inn under denne kategorien. Det er et av de beste rpgene jeg har spillt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Er Sacred noe å satse på? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Divine Divinity Beyond Divinity Dette er spill enhver rollespiller med respekt for seg selv _må_ ha prøvd. Dessverre har de ikke blitt oppdaget av på langt nær så mange som de fortjener. Begge har middelaldersetting. Du kan lese våre omtaler på Gamer.no (søk på forsiden, så finner du). Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Morrowind er vist veldig bra. Har prøvd det selv og det var jo kjempe gøy. Dessuten er dette et veldig lite lineært rpg. Du kan ta deg pauser fra hovedquestet og ta sidequests. Det er en forholdsvis tor verden, så du kan bruke mye tid på å utforske alt. Spillet har bare enspiller-del, men for all del la ikke det stoppe deg fra dette spillet. Kjøp også expansionpacks. Edit: Dette spillet har en middelalder setting. Sverd, buer, kniver, rustninger og alt det der. Dessuten kan du bruke magi. Endret 8. januar 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Finnest det noen spill, som ligner på RuneScape? Syns det er veldigt kult at du kan lage mat, rustning osv. selv.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Finnest det noen spill, som ligner på RuneScape? Syns det er veldigt kult at du kan lage mat, rustning osv. selv.. I Gothic kan du smi sverda dine selv. Og steke kjøtt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Finnest det noen spill, som ligner på RuneScape? Syns det er veldigt kult at du kan lage mat, rustning osv. selv.. I Gothic kan du smi sverda dine selv. Og steke kjøtt. Ajaj! Gothic høres lovende ut EDIt: Leif.. Men det høres ikke så lovende ut i omtalen.. Endret 8. januar 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
silvercrowaxe Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Baldur's Gate 1 + Tales of the Sword Coast (exp). er et knall spill du vil kunne ha mange time gøy med. Legolas Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Finnest det noen spill, som ligner på RuneScape? Syns det er veldigt kult at du kan lage mat, rustning osv. selv.. I Gothic kan du smi sverda dine selv. Og steke kjøtt. Ajaj! Gothic høres lovende ut EDIt: Leif.. Men det høres ikke så lovende ut i omtalen.. Det er absolutt et av de beste jeg har spillt, KOTOR er også veldig bra men det er jo Star Wars miljø da. Men det er utrolig kult med lysabel også. Den kan du også mekke og tune selv. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 13legolas37 har du prøvd Baldur's Gate 2? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ice Wind Dale og Baldurs gate 2! Online Gaming RPG: Dark age of camelot og Everquest 2 Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Icewind dale 1 og 2 baldursgate 1 og 2 (+ dark alliance 1 og 2) Final Fantasy spillene.. Fallout spillene. morrowind Noen go'spill i alle fall edit: fable (hvis du xbox) Endret 8. januar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Tror kanskje jeg kjøper Gothic 2. Men var litt vanskligt å finne.. Solgt ut på alle plasser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå