ahpadt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Thor Hushovd (26) sier han vil savne Lance Armstrong (33) når amerikaneren nå skal ha bestemt seg for å droppe forsøket på å vinne Tour de France syv ganger på rad. Les mer her. Må si at dette blir en liten nedtur foran neste års tour. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dette var synd, men kanskje det gir rom for noen andre å vise seg fram. Lurer på hva som får Armstrong til å gi seg. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dette var synd, men kanskje det gir rom for noen andre å vise seg fram. Lurer på hva som får Armstrong til å gi seg. Han vil vel heller satse på andre løp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dette likte jeg ikke. Mon tro han ville gi seg før han blir busta med noe fyfy? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Dette var synd, men kanskje det gir rom for noen andre å vise seg fram. Lurer på hva som får Armstrong til å gi seg. Han vil vel heller satse på andre løp. Nja, tidligere har han alltid prioritert omvendt. Så hvorfor skal han snu det nå? Jeg tenker heller at han er redd for å bli tatt med noe fyfy, det er jo ikke akkurat så uvanlig i sykkelsporten. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Dette likte jeg ikke. Mon tro han ville gi seg før han blir busta med noe fyfy? Hehe... Også lurer man på hvordan rykter oppstår. Men ja, litt kjipt er det jo, men da blir det jo også sjanser for andre... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Dette var synd, men kanskje det gir rom for noen andre å vise seg fram. Lurer på hva som får Armstrong til å gi seg. Han vil vel heller satse på andre løp. Nja, tidligere har han alltid prioritert omvendt. Så hvorfor skal han snu det nå? Jeg vet jo ikke, bare gjentar det jeg hørte på tv i sommerens tour o.l Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Han er jo den som har vunnet Tour de France flest ganger, så han vil vel ha med seg andre store løp også..... Men Tour de France blir spennende uansett, med eller uten Lance. mvh Pantera Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Uff, alltid kjedelig å miste orginaler. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Gir ser på toppen, slik skal det være! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ser vist ut som han kanskje blir med alikavel. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ser vist ut som han kanskje blir med alikavel. Kilde? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ser vist ut som han kanskje blir med alikavel. Kilde? Han sa det i alle fall selv. Såg det på sporten i dag tidlig. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Åpner for Tour-ja. Jeg håper virkelig han blir med. Ingen Tour uten Armstrong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå