L4r5 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hehe.. husker at jeg så på en hackervideo (thebroken.org) og der hadde de noe som het "termitt"(så ut som noe hageoplegg) inni en bærbar.. de tente på og hele greia gikk opp iflammer på 3000 grader celcius Like deler rust- og aluminumspulver (kalles "thermite") brenner ved ca 2200 grader celcius... ca 1/2 parten av en a-bombe har jeg hørt. (gøy å leke med. Prøv på taket av en bil. Vanskelig å få fyr på desverre.) Lenke til kommentar
Klovlid Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 korleis ska dei få solgt harddiskar som alt har ødelagt seg sjøl før dei er på døra. dei må jo ha konstant strøm..... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sett litt vel mye lotr i det siste? The harddrive must be destroyed! Noooooooooooo! My Precioussssssss..... the fellowship of the harddrive Lenke til kommentar
pertm Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Sett litt vel mye lotr i det siste? The harddrive must be destroyed! Noooooooooooo! My Precioussssssss..... the fellowship of the harddrive The lord of the harddrive Må bare forandre det diktet om ringen til å passe for en harddisk... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 11. Manuelt over Internett. Hm, ser for meg at jeg i det tilfellet ikke ville ha nøyd meg med Windows' firewall... Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er det ikke bare best og gjøre det på den gamle måten Formatere den og så knuse den til støv????? Jeg foretrekker den måten jeg Lenke til kommentar
toretors Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Litt vanskelig med GPS hvis harddisk befinner seg inne i et hus. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Edit: Nevermind Endret 9. januar 2005 av deezee Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 en smule for mye OT nå? sjekk linken duden her posta da, den ble stengt fordi noen tok den opp igjen nå. så kommer dere og ødelegger denne tråden om en ny teknologi med flere måter å destruere en disk på. kunne vel dog ha funnet på mangel flere enn 15 måter å 100% destruere data på en disk på når man først har det systemet. det er jo på samme måte, bare 15 forskjellige måter man kan utløse det på. er sikkert flere måter man kan utløse det på vil jeg fram til. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 15 andre måter å tilintetgjøre en harddisk på: Av de metodene er det vel kun Atomvåpen og posten som er 100% dødlige, og kun de og motorsag, hagle som har noen som helst sjangs til å destruere innholdet på en disk:) Kanskje litt feil og kalle Posten 100% dødlig men:) Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 3. Automatisk hvis backup-strømkilden forsvinner. ? vil det si at viss strømen går så går all info til H... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 3. Automatisk hvis backup-strømkilden forsvinner.? vil det si at viss strømen går så går all info til H... Det stemmer ikke ! På mine hdd`er er alt inntakt(men de andre som bruker dataaen klager over filer som mangler..ikke vet jeg:whistle: ) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 3. Automatisk hvis backup-strømkilden forsvinner.? vil det si at viss strømen går så går all info til H... Det stemmer ikke ! På mine hdd`er er alt inntakt(men de andre som bruker dataaen klager over filer som mangler..ikke vet jeg:whistle: ) seriøst, har du lest noe av det som tråen handler om i det hele tatt? tror du bør lese den artikkelen som snekker'n linker til i første post. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 På mine hdd`er er alt inntakt... Helledussan er det ingen som leser tråder de deltar i lenger Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Sett litt vel mye lotr i det siste? The harddrive must be destroyed! Noooooooooooo! My Precioussssssss..... the fellowship of the harddrive The lord of the harddrive Må bare forandre det diktet om ringen til å passe for en harddisk... One Harddrive to master them all, One Harddrive to browse them, One Harddrive to connect them all and in the darkness format them. EDIT: Endret 9. januar 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 One Harddrive to master them all, One Harddrive to browse them, One Harddrive to connect them all and in the darkness format them. EDIT: Bra mangler bare de 3, 7 og 9 til å få resten av det Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Det hadde ikke funka her i huset men slike disker. Flere av de punktene på den lista hadde gjort det umulig.. Endret 10. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 15 måter???? Det er da vitterlig bare en måte diskutert i db.no da. "Kongevann". Hvordan man trigger reaksjonen er jo en annen ting. Regner med det er mange flere enn 15 for å si det slik... Skulle ikke forundre meg om IBAS allerede jobber med en anti-kongevann formel som reverserer... [pause]klarer ikke tenke når Bertine Zetlitz synger Closer[/pause] ... prosessen og bygger disken på nytt (med dobbelt så stor lagringskapasitet som ekstra gimmick selvfølgelig) Faktisk, i dette sekund sitter sikkert representanter for NSA og leser min post mens jeg skriver den, og starter jobben med en anti-IBAS-anti-kongevann løsning, og så er vi igang igjen... OMG I NEED SLEEP. DrE Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Sett litt vel mye lotr i det siste? The harddrive must be destroyed! Noooooooooooo! My Precioussssssss..... flere som har fått Lotr på hjerna jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå