svaggen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Skal kjøpe PC for kona som skal brukes i jobbsammenheng, regnskap hovedsaklig. Hu har i dag ein stasjoner PC, som er moden for muset. Hu ønsker å ha ein bærbar, samt dokkinsgasjon for å enkelt koble til utstyr når hu kjem på jobb. Finnes det gode kombinasjoner som duger til dette formål? Det ideelle hadde vert om dockingstasjonen også ladet pc. Pris, maks 15000 eks moms. Noken som kan komme med anbefalinger? Har sjekka dell.no , der er ein Inspiron 9200 som me liker godt, men eg er tvil om den dockingstasjonen som eg kan få med, det er ein Dicota USB 2 LAN Docking Station. Men det står veldig lite informasjon om dockinstasjonen. Eg ser for meg at det må være ein slik løysning at ein legger maskinen på dockinsgastjonen, så bli PC drevet av strøm der, og det utstyr hu har på jobb er fast tilkoblet der. Svaggen Lenke til kommentar
Filla Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) - U.t har en HP/Compaq NX7010 med docking, som jeg er meget fornøyd med. Har ekstern skjerm, mus, nettverk knyttet til dockinga. I tillegg lades batteriene på lap'en ved docking også. Dette fungerer utmerket. - PCn er centrinobasert, har en fin bredskjerm med WSXGA+ oppløsning, et nydelig tastaur og hele laptopen gir et svært godt kvalitetsinntrykk. Den har og bluetooth innebygd. - Minusene er vel at den er noe tung (rundt 3 kg) og at ... nei, kommer ikke på noe mer. www.hardware.no (daværende barbara.no) har testet den her. - Kan legge til at de fleste IBM laptops har mulighet for docking, i tillegg til DELL som du selv nevner. Endret 8. januar 2005 av Filla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå