Freezar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Heisann, jeg vet ikke om dette er tatt opp før eller om det i det hele tatt er relevant, men hadde ikke det vært greit med en Kjøp, salg og bytte del i forumet? På forhånd takk for alle tilbakemeldinger som kan ligne et seriøst svar. Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg trur ikke det er lov. Jeg tror Gamer.no trenger en eller annen slags tillatelse for å drive med kjøp, slag og bytte (handel). Stemmer ikke det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kan du ikkje berre bruke markedsplassen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det blir ikke aktuelt med noe kjøp/salg-kategori. For det første er det ikke lov med slikt på forumet, for det andre har vi Bruktmarkedet for slikt. Vi vet at det ikke er allverdens støtte for å selge spill og spilltilbehør der, men dette er noe vi vil jobbe med å forbedre, og etterhvert implementere i vårt eget design. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Må bare få lov til å skryte litt av Gamer.no her. Synes hele tiden det virker som dere ikke gjør noe forhastet, og at dere alltid tenker langsiktig. Veldig bra! (dette gjelder ikke kun denne saken, men Gamer.no som en helhet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå