r0zie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Bare lurer på hva de forskjellige egenskapene faktisk er på ram brikker.. Corsair "2 DDR kanaler" Kingston "ikke-bufret" Kingston "Ultra low latency" Skal ha meg ny ram til mitt hk så må ha noe som duger til neste pc i tilleg.. Tror jeg skal gå for corsairen...? Endret 8. januar 2005 av r0zie Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bare lurer på hva de forskjellige egenskapene faktisk er på ram brikker.. Corsair "2 DDR kanaler" Kingston "ikke-bufret" Kingston "Ultra low latency" Skal ha meg ny ram til mitt hk så må ha noe som duger til neste pc i tilleg.. Tror jeg skal gå for corsairen...? 2 DDR kanaler er bare en fin måte å si at settet er optimalisert for å kjøre dual channel (dvs dobble minnekanaler som i teorien gir dobbelt så høy båndbredde) Ikke buffret er den mest vanlige ram typen, dvs at cpu har tilgang til hver del av minnet direkte Ultra Low Latency er Kingstons måte å fortelle folk at det er snakk om RAM med CAS 2 Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 jeg har ikke dual ram på dette HK da, men kommer jo til å ha det på neste pc.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) jeg har ikke dual ram på dette HK da, men kommer jo til å ha det på neste pc.. Hva har du tenkt å oppgradere til da? Netshop har forresten de HyperX brikkene på tilbud til 1695kr denne uka Endret 8. januar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Vet ikke, når nforce4 kommer eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå