Gå til innhold

Ny printeranbefaling - rimelig i drift

Anbefalte innlegg

Etter at min gamle HP Deskjet 930C har begynt å synge på sitt siste vers kunne jeg tenkte meg å investere i en ny printer. Dessverre for min egen del er jeg totalt uoppdatert på dette området, og kunne trenge litt veiledning. Jeg har følgende "krav" til printeren:

- Helst billig i drift (dvs. ikke bruke patroner/tonere som koster en formue, og kunne skrive ut mer enn 2 sider per patron).

- Forholdsvis rask (Ikke bruk 1 minutt per ark når det kun er tekst).

Printeren blir for det meste brukt til å skrive ut tekst og evt. artikler fra internett. I ny og ne blir kanskje et fotografi skrevet ut på fotopapir, men det er ikke så all verdens ofte. Dermed ser jeg ikke vitsen med å kjøpe den aller dyreste fotoprinteren.

Det viktigste for meg er at printeren kan skrive ut et rimelig høyt antall sider på overkommelig tid. Hvilken printer vil du anbefale for mitt bruk?

(PS! Printeren bør helst ikke være like stor som en kopimaskin, men liten og nett, samt helst grå/sølv/sort i fargen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du klarer deg HELT uten å skrive ut foto, kan du jo kjøpe en rimelig laserskriver...da får du en rask skriver som er billig i drift, men som bare skriver ut gråtoner (ikke farger).

Så kan du evt kjøpe en enkel og billig fotoskriver i tillegg? F.eks. koster Canon i560 ca 800kr, dvs omtrent det samme som de 4 blekkpatronene som følger med.

Du kan jo vurdere dette, men det kan jo hende det finnes greiere løsninger, litt avhengig av hvor god plass du har på skrivebordet og slikt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...