Gå til innhold

stille vifter for cpu socket a, gf4 og 1 8cm vifte

thomassit0

Anbefalte innlegg

Har en AMD XP 1800+ socket A data, og er litt irritert over støyen, har idag satt inn northQ 4001 silent psu men kan ikke si det ble bedre av det, så jeg vil ha 1 stk 8cm kab vifte så stille som mulig og vifte til cpuen så stille som mulig og helst fra samme webshop.

kan noen gi meg noen tips ?

ps har funnet vifte til GF4 kortet mitt, NV1 fra arctic cooling og til cpuen har jeg funnet Arctic Cooling - Cooper Silent 2 - 18db - For Socket A , og til kabinett vifte har jeg funnet Arctic cooling pro tc. men det er bare noe jeg har funnet som virker greie, kom med tilbakemeldinger... smile2.gif

ps2: har funnet ut at det er cpu vifta som bråker mest.. i første omgang bytter jeg nok bare den og kabinett vifte..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal prøve å gi noen tips ;)

Denne 8cm vifta har jeg selv. Er veldig fornøyd med den. Bråker overhode ikke uansett hvilke turtal jeg har på den. Storebroren er også til å anbefale, den er og veldig stille gåendes samt den "blåser" mer enn lillebroren.

Til en cpu vifte kan jeg anbefale Denne sammen med den. Har den kombinasjonen selv og er veldig godt fornøyd :love: Anbefaler den på det sterkeste. For cpu'n min ligger på 33 grader under LOAD, og vifta går bare på 1500 r/min, er nærmest ike hørbar.

Alt er å finne på microplex :D

Edit: Har selv en Xp 2000 "Thorton"

Endret av MoFFaSSa£
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...