negeribeger Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Heisann Fikk de til Jul! Eller lillesøsteren ming og lillebroren min fikk de, men jeg har prøvd de. det er bare helt sykt hvor bra det funker. Chattingen funker bra. Spillingen av multiplayer funker også drit bra! . Jeg har lest i forumet at mange har fått døde piksler. Disse to eksemplarene har ingen døde piksler. Alt funker perff! Jeg tenkte kanskje noen har noen spørsmål angående Nintendo DS? Jeg kan svare på det meste (håper jeg). Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Gidder du å poste noen bilder av de? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hva er nintendo ds ? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Nintendo DS er den nye håndholdte spillemaskinen til Nintendo. Den ser slik ut: Endret 22. januar 2005 av ^kissa^ Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Nintendo DS er den nye håndholdte spillemaskinen til Nintendo. Den ser slik ut: Den så billig ut..... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ca 1500kr. Trur det er billigere men. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvordan billig? Hmm, se den på ordentlig først. Lenke til kommentar
Andy.... Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 De bildene er feil....den ser annerledes ut nå!De bildene kom før den var komt ut...Den er mye tøffere nå!! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Nintendo DS er den nye håndholdte spillemaskinen til Nintendo. Den ser slik ut: Den så billig ut..... Tar jeg ikke helt feil, er dette den første utgaven av DS. Den som selges nå ser ikke like billig ut som denne... Edit: Se bare her: Dette er den versjonen av DS som selges idag. Nintendo fikk mye pepper for det første designet, så de endret det til et som er mye bedre! Endret 5. februar 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jepp. Det første designet ble vraket, og det nye er mye, mye bedre. En slik skal man ha Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 *sikle* måååå haaa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå