Gå til innhold

Problemer med layout!

Anbefalte innlegg

Har nylig skaffet meg en SE T630 som jeg er veldig fornøyd med. Her fulgte det med en CD med et program til å lage layouts. Da jeg skulle prøve å lage en fikk jeg opp melding om at "layouten vil bli lagret, men kan ikke vises på telefonen." Jeg gikk tilbake, fikset på litt forskjellig (det var fargene som var for like i menyen og popup-menyen) og lagret igjen uten problem.

Så la jeg layouten ut på hjemmesiden min og prøvde å laste den ned fra min mobil. Men det gikk ikke. Jeg har trippel-sjekket både store/små bokstaver, laget helt ny layout men det virker ikke uansett. Jeg har valgt riktig telefonmodell i programmet også! Hvorfor virker det da ikke? :hmm:

På forhånd takk!

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lagre alle bildene du har i layouten din som *.gif istedet.... Hadde samme problemet på min T610. Om det er ganske enkle rene farger i bildene, så går det bra med *.gif istedet, merker knapt forskjell uten å studere

:)

Hvis det er fargerike bilder i layouten burde du ikke lagre den i .gif, siden GIF bare støtter rundt 256 farger (Husker ikke nøyaktig hvor mange farger) :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...