KjellM Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Har eit Aureal Audio lydkort. Etter å ha installert nytt hovedkort i maskinen,så hakker lyden i Win2000 spesielt på DVD-filmer. Win 98 finner ikkje lydkortet. Har heller ikkje lykkes å finne nye drivere til dette kortet. Så mitt spørsmål er om det er noen settingerjumpers som må stilles på,eller om lydkortet rett og slett er for gammelt. Lenke til kommentar
sof Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 http://www.vortexofsound.com her finner du drivere og slikt. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Men der ligger ikkje Aureal Audio driverne. Eller er det Vortex drivere? Og i såfall,hvilken skal eg laste ned? Lenke til kommentar
sof Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 har et aureal kort selv, og det bruker vortex1 AU8820 reference driveren. Sjekk på kortet ditt etter partnummer/typenummer/modellnummer og søk i google. Se om du kan finne ut hvilket chipsett det har, og du bør finne tilsvarende chipset (ex. AU8830) på den linken jeg sendte deg. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Ok,takk skal du ha! Er på jobben nå,sjekker når eg kommer heim! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå