Gå til innhold

Gainward 6800GT Golden sample.

Drizt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Demokort betyr at det har vært brukt før i en eller annen sammenheng. F.eks kunne komplett.no ha brukt det i forbindelse med fremvisning av en pc, eller vært retur/angrerettsvare fra en kunde. Forøvrig syns jeg kanskje det var litt i meste laget for det 6800GT kortet. Hvorfor ikke Asus? De har greie/gode kort de, som er mye mer prisgunstige. Er slettes ikke imot gainward, de har gode kort de, men der eksisterer mange andre gode alternativer under denne prislappen. Om du ønsker forslag er det bare å si ifra.

edit: Det står også komplett siden hva demobrukt betyr for dette kortet:

NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual,+ + mangler!!!) Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør. Varen kan ha skrumerker i fester o.l. Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet.

Styr unna er mitt tips ;)

edit2: Om du ikke er bundet til nVidia så kan du jo ta en titt på: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=43494 :)

mvh

Sobient

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Demokort betyr at det har vært brukt før i en eller annen sammenheng. F.eks kunne komplett.no ha brukt det i forbindelse med fremvisning av en pc, eller vært retur/angrerettsvare fra en kunde. Forøvrig syns jeg kanskje det var litt i meste laget for det 6800GT kortet. Hvorfor ikke Asus? De har greie/gode kort de, som er mye mer prisgunstige. Er slettes ikke imot gainward, de har gode kort de, men der eksisterer mange andre gode alternativer under denne prislappen. Om du ønsker forslag er det bare å si ifra.

NB!!! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual,+ + mangler!!!) Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør. Varen kan ha skrumerker i fester o.l. Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet.

mvh

Sobient

Ja, tror jeg holder meg unna. Når det er snakk om så mye penger så bør jo kortet være uåpnet. Men det finnes jo nesten ingen GT kort nå. Har sjekket prisguiden. Håper bare prisene går ned snart og tilgjengeligheten opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Ja, tror jeg holder meg unna. Når det er snakk om så mye penger så bør jo kortet være uåpnet. Men det finnes jo nesten ingen GT kort nå. Har sjekket prisguiden. Håper bare prisene går ned snart og tilgjengeligheten opp.

Gjelder også 6600GT kortene. Alle er utsolgt på lager, noe jeg fant ut etter flere timers seiling på "alle" nettbutikker som eksisterer. Min formening er for en såpass stor slump penger skal alt være retail, uåpnet og gjerne velsignet av par, tre prester :)

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304636&cks=PRL ikke på lager though (22.jan). Blir vel litt uaktuelt det også om du skal ha kortet .

mvh

Sobient

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar

Gjelder også 6600GT kortene. Alle er utsolgt på lager, noe jeg fant ut etter flere timers seiling på "alle" nettbutikker som eksisterer.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304636&cks=PRL ikke på lager though (22.jan). Blir vel litt uaktuelt det også om du skal ha kortet .

mvh

Sobient

Jaja, får vente litt da. Kommer jo ingen gode spill ut på et par måneder og da har klanskje prisene sunket litt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Jaja, får vente litt da. Kommer jo ingen gode spill ut på et par måneder og da har klanskje prisene sunket litt

Er jo mange gode spill ute NÅ ;).Chronicles of Riddick: Escape from Butchers bay, Half-life 2 :love: og Doom 3. Er dog ikke alfa og omega å ha 6800GT for disse, men jøye meg det er lekkert med øyemassasje iform av AA/AF.

Lenke til kommentar

edit2: Om du ikke er bundet til nVidia så kan du jo ta en titt på: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=43494 :)

mvh

Sobient

Nå er ikke dette et vanelig GT kort da.

Kortet kan kjøre på Ultra hastigheter uten å miste garantien (derav ''golden sample'')

Har et slikt kort selv. Jeg kjører på Ultra hastigheter 24/7 via det medfølgende programmet.

Et supert kort. 3500 for dette kortet er veldig bra. Jeg kjøpte det for 4300.

Husk, dette er egentlig et Ultra kort.

Lenke til kommentar
Jaja, får vente litt da. Kommer jo ingen gode spill ut på et par måneder og da har klanskje prisene sunket litt

Er jo mange gode spill ute NÅ ;).Chronicles of Riddick: Escape from Butchers bay, Half-life 2 :love: og Doom 3. Er dog ikke alfa og omega å ha 6800GT for disse, men jøye meg det er lekkert med øyemassasje iform av AA/AF.

Har spilt og runda alle med mitt trofaste 4400ti kort :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Min formening er for en såpass stor slump penger skal alt være retail, uåpnet og gjerne velsignet av et par, tre prester
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...