PlatinumFlyer Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Klær er ikke kule pga merket! herregud er så tåpelig at genseren er kul fordi den har en logo... Nei, men noen designere er flinkere enn andre. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 21. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2005 Nettop! Men mest tåplige jeg ser er lindeberg gensere med stor logo... Er ikke mange som tenker på hvor kult plagget er uavhengig av merket... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 det som er spesielt med lindeberg genserne er hetta. går litt opp sånn som en hals Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 jeg får westbeach klær til under halv pris sponsorer er saker! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 det som er spesielt med lindeberg genserne er hetta. går litt opp sånn som en hals For du mener at ingen andre hettegensre har dette? Jeg hadde en sånn genser, av ukjent merke, for flere år siden. Den var helt lik dagens Lindeberg gensre. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 flere enn meg som synes den er kul? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 Hadde mønsteret ikke vært logoen så... Men så er jeg opptatt av at ting skal være kult og ikke merke... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 før samlett jeg på trailercapser, nå trur jeg skal begynne å kjøpe forskjellige beltespenner og belter i forskjellige skinn. har 1 sånn belte så langt:P Men det er 1 belte som står høyt oppe på liste, brunt skinn og gull dødninghode som spenne. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 22. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2005 flere enn meg som synes den er kul? eh.. nei sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå