guezz Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) "stine" sa at eg skulle ha litt tett sittende bukser... Skal eg ha det, eller noen som ikke sitter så tett. Kan hende det er pent mo man har noe å vise fram da, men ikke veit eg. Bukser Kjøp gjerne litt tettsittende bukser, bare de ikke er for tettsittende ... Jeg liker også å gå med litt romslige bukser, men ikke saggebukser. Kjøp fortrinnsvis donry eller gjerne bomull/fløyel, men de bør ikke se for fine ut hvis du skal bruke dem til hverdags. Merke: Disel, Levis, Matinique, Marlboro, ect. Sko og sokker Ikke kjøp joggesko/skatesko/basketsko da de som navnet tilsier skal brukes til idrett ... Det ser bare harry ut ellers, spesielt hvis man i tillegg bruker hvite sokker. Kjøp svarte sokker! Skinn- eller behandlet lærsko er å foretrekke. Det finnes mange røffe sko, og skinn betyr ikke fin sko. Merke: Matinique, Legend, ect. Genser Ikke kjøp hettegenser eller sportsgenser. Kjøp gjerne en genser med striper, men da må de være vertikale! Velg en farge du liker, og siden det er vinter selges det ikke så mye i sterke farger. Genseren kan være enkel og ensfarget eller du kan velge et enkelt mønster o.l. Merke: 4 You, 2 You, Levis, ect. Skjorte Her går vel det meste bare det ikke har for sterke farger og "flashy" mønstre. Du kan prøve ensfarget eller med enkle mønstre som vertikale striper, ruter, o.l. Merke: terzomillennio, Giovanni, 4 You, 2 You, Bertoni, ect. Unngå generelt merket: Blend Endret 18. januar 2005 av guezz Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 det meste fra J.Lindeberg er fett og må ikke glemme WE Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Har hatt mine skatesko i 2 år jeg, bruker de vær dag både vinter og sommer.. eneste paret jeg bruker.. ikke no harde og vonde stivpynta drit her nei, din snobb Hvor lite selvrespekt går det ann å ha når man har et par sko man har brukt konstant i 2 år. :!: Bare for å nevne det trenger man ikke å være stivpyntet bare man har litt stil. Les, eneste paret jeg BRUKER har jo flere da.. men ingenting slår DC shoes Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Usj, værste jeg kan tenke meg et spisse skinnsko, iallefall på gutter\menn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Flava er jo ikke et sossemerke Nettopp, uten at jeg nødvendigvis er soss, kaller vi både Adidas og Flava østkantmerker.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 det meste fra J.Lindeberg er fett og må ikke glemme WE Ahhh, husker den koselige praten meg JoachimR og et par andre hadde om denne type merker. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Lindeberg er ikke fett! Det er klisje aktig og viser tegn på usikkerhet! ævla upersonlige klær! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 det meste fra J.Lindeberg er fett og må ikke glemme WE Ahhh, husker den koselige praten meg JoachimR og et par andre hadde om denne type merker. Jeg har ikke et minne av det i det hele tatt?? Hva skal jeg ha sagt?? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 det meste fra J.Lindeberg er fett og må ikke glemme WE Ahhh, husker den koselige praten meg JoachimR og et par andre hadde om denne type merker. Jeg har ikke et minne av det i det hele tatt?? Hva skal jeg ha sagt?? Ble diskutert i en anne tråd om moter. Muligens i den med hvilke klær du ikke liker. Var ikke bare Lindeberg som ble tatt opp, men også diverse merker som gav seg ut for å være store internasjonale greier (man kan hvertfall få intrykk av at det), men så holder de egentlig bare på i Norge, og/eller Sverige. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 det meste fra J.Lindeberg er fett og må ikke glemme WE Ahhh, husker den koselige praten meg JoachimR og et par andre hadde om denne type merker. Jeg har ikke et minne av det i det hele tatt?? Hva skal jeg ha sagt?? Ble diskutert i en anne tråd om moter. Muligens i den med hvilke klær du ikke liker. Var ikke bare Lindeberg som ble tatt opp, men også diverse merker som gav seg ut for å være store internasjonale greier (man kan hvertfall få intrykk av at det), men så holder de egentlig bare på i Norge, og/eller Sverige. Åja, er det ikke verre nei. Det er riktig som Sluffy sier, J.Lindeberg, hvor finner du det utenfor Sverige og Norges grenser? Merker jeg er glad i er særlig Polo Ralph Lauren, Lacoste, Tommy Hilfiger og Tiger of Sweden. Gant f.eks, hvor mange av dere tror det er amerikansk? Og hvor mange tror det er svensk? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Gant = Americans? syns jeg husker jeg har sett ett amerikans flagg ved det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Gant = Americans? syns jeg husker jeg har sett ett amerikans flagg ved det Det synes jeg også å huske. Men det var ikke spørsmålet. Er det et amerikansk merke? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Google it? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Google it? Poenget er at jeg vet det, men spurte eksempelvis deg.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Who the fuck cares? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 Vet ikke hva slags skjorte du har tenkt på, men Lacoste Polo'ene i all slags farger er jo klassikere! Pris 800+ Tenker du på "vanlig" skjorte kan jeg på det varmeste anbefale Ralph Lauren's skjortene. Prisklasse 1000+ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 lacoste skjortene er deilige de, jeg hadde ett par lacoste sko tilbake. De var nice men kvaliteten holdt ikke. 2mnd. så begynnte de å ble ødelagt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 lacoste skjortene er deilige de, jeg hadde ett par lacoste sko tilbake. De var nice men kvaliteten holdt ikke. 2mnd. så begynnte de å ble ødelagt Indoneseren som lagde dem hadde vel en dårlig dag. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2005 lacoste skjortene er deilige de, jeg hadde ett par lacoste sko tilbake. De var nice men kvaliteten holdt ikke. 2mnd. så begynnte de å ble ødelagt Indoneseren som lagde dem hadde vel en dårlig dag. HAHAHAHHAHAAA!! ... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2005 Får man kjøpt gamle krigsuniformer noe sted? Sånne trenchcoats fra WWI eller WWII, f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå