mihcaoj Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva er den beste stillegående viftekjøleren til x800pro @ x800xt pe? Er ati silencer noe bra? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, den er veldig bra "Lydløs" er den ikke, men den er veldig stille. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Hehe.. Lydløs nei, men veldig stille er bra =) Er det noen andre som er like bra/bedre? Noen som kanskje kjøler enda bedre? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har montert den på mitt X800XT kort og brukte medfølgende pasta selvom jeg hadde Arctic Silver 5 som jeg brukte til CPU. Noen som vet om jeg heller burde brukt AS5 pastaen istedenfor ? Var litt skeptisk til å smøre AS5 utover de 8 ram sink "dingsene" Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så lenge du holder pastaen oppå "klossene" så har ikke det noe å si nei Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Så jeg kunne i prinsippet fått bedre kjøling ? Gidder ikke nappe ut kortet nå, tørke av og smøre på igjen... Hater prike arbeid Tok lang nok tid første gangen... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg har pro @ xt ,500/500 og ati4 silencer med arctic silver 5, ligger på 30 idle, og 44 load. hører den ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå