nomore Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 har et problem som ofte blir ganske irriterende. har fått det flere ganger, på forskjelige maskiner. som regel hjelper det med en reinstallasjon. men det er eg lei av og nå vil eg finne ut av hvorfor det er slik, og hvordan eg fikser det. det som skjer er at vinduer som norton antivirus, regedit åpnes og vises normalt, men mens eg arbeider med det forsvinner det bare. ingen feilmeldinger eller noe. hadde det bare vært norton hadde det vært enkelt, men når det også er regedit må det være noe galt et sted noen som har vært borti det samme og funnet en løsning? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Mener dette skjer hvis du er angrepet av en orm. Husker ikke om det er Blaster eller Sasser som gjør dette, men du burde uansett oppdatere Windows og deretter kjøre et verktøy for å fjerne ormen. TrendMicro HouseCall (online virus sjekk) Avast Worm Cleaner. Begge er gratis! Lykke til :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå