Arctic Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Som bakgrunnsmusikk på en side, så ligger det en .m3u fil, som skal starte og spille. Den skal stoppe når jeg trykker stop på browser. Vel, jeg er visst den eneste som ikke for noe som helst lyd. Ingen spiller åpner og begynner å buffre, og ingen lyd. Har mediaplayer, winamp + ati file player. Har prøvd og hake på alle formater og prøve en og en, men det hjelper ikke. Jada, lyden er stilt opp, også under avansert. Hvis jeg åpner kilden til siden, så finner jeg som regel adressen og limer den bare inn i f-eks winamp, og da funker det jo fint. Dog noe tungvint... Har Win XP. Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Adresse til siden? Kan jo se på det. Er du sikker på at WA står som "eier" til .m3u? Hvilken browser bruker du? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Denne :wink: Bruker IE6 Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 å gud.... Vel, hos meg fungerer det sånn passe i IE. Opera nekter. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 "gud" Hva mener du? Uansett, fortsatt like tyst her. ---------- Kan du forresten finne ut hvilken spiller den åpner i? [ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-06-11 06:51 ] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Rart. Det er ikke mer pop-ups der en på VG. Og ennå mindre reklame på siden. Mulig du har noe spyware på maskinen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå