nixtus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei, jeg har sotte litt her og vurdert på hvordan jeg skal lage det nye designet til hjemmesiden min, men så er det det at jeg ikke kommer på noen nye ideer.. Det forrige designet jeg hadde på siden var litt fint å se på, men fortsatt var det for lite til det jeg trenger å bruke det til. Nå har jeg tenkt på å lage et nytt design med minst mulig bruk av gfx. Headeren kan godt være med litt gfx, men ellers skal resten av sida bli bygd opp i css. Siden kommer til å bli brukt til å skrive guider og litt artikler, derfor må den være litt stor for at guidene skal være lettleste og sånn at jeg kan få inn noen bilder som er passe store i selve guidene. Derfor lurer jeg på om dere har noen ideer til hvordan jeg skal lage den ? Skisse / bruk av ord til å forklare hjelper nok. Jeg vil prøve å svare dere fortest mulig hvis det er noe. - Link til midlertidlig side - Link til gamle siden (denne trenger ikke bli kommentert.. hehe.. ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Heh, slike prosjekter for visst lite respons herfra.. Prøvde noe lignende i bloggen min for en tid tilbake, da også uten nevneverdig resultat.. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 ser ut som det ja.. kjipt egentlig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Igrunn, men det er en vanskelig oppgave om man ikke aner spesielt mye om siden som skal utformes.. Ta f.eks PixelStreet-administrasjonssystemet. Der var det lett å få folk til å komme med forslag, og det var lett å sette sammen en oversikt (kravspesifikasjon). Når det gjelder en enkelt nettside, så blir det helt annerledes. Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 jeg tror du får fler lesere med grafikk. jeg syntes faktisk det er lettere å lese med grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå