Terrasque Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 http://isec.pl/vulnerabilities/isec-0021-uselib.txt Time to panic! Lenke til kommentar
whoi Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det så ikke bra ut Regner med at det kommer patcher snart når noe så alvorlig blir funnet. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Panikk gidder jeg ikke. Nøkkelordet her er fortsatt local - man må regne med å bli brent før eller siden hvis man slenger ut en masse accounts til halvkjente. Har du en begrenset brukergruppe som du stoler på, og strenge regler for passord, er det liten sjanse for at du noen gang kommer til å merke noe til denne. Men, som sagt, det spørs helt på brukerne dine. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 jeg har tatt og hevet serveren over på grsecurity. Vet ikke om det hjelper for denne exploiten (får ikke kompilert den engang), men det er noe jeg burde gjort for lenge siden uansett. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Finnes ein artikkel og ein offisiell tråd om dette. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg