Sfinx Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Kan ikke dere som sliter med valget mellom 6230 og K700 heller lese alle de ørten andre diskusjonene om dette her på forumet??Både jeg og flere begynner å bli ganske lei at man skal krangle om de samme tingene om og om igjen. Tror denne diskusjonen har blitt avgjort for lenge siden. Konklusjon: Trenger du mob med stor skjerm og mye minne, kjøp K700. Trenger du mob som kan brukes som mp3spiller, kjøp 6230. Hvis det dukker opp mange flere diskusjoner rundt dette emnet, vurderer jeg å starte en underskriftskampanje mot dette. Altså.. Nå skal du høre. Folk legger ut tråder når de skal ha ny telefon. Jeg har ikke spesifikk sagt at jeg SKAL ha 6230 eller K700i.. Jeg har sagt at det er 2 av mange alternativer. Og du kan ikke sammenligne denne tråden med andre..! Folk har forskjellige behov og lager dermed sine EGNE tråder for mange grunner.. Trenger ikke akkurat være den skarpeste kniven i skuffen for å skjønne det.. Jeg kan jo se på alle de andre postene som folk har lagt ut for å få en bedre idè rundt min problemstilling, men jeg finner ingen nyttig informasjon rundt dette når ingen i nærheten spør etter det samme som meg. Og unansett.. jeg er ikke ute etter noen mp3 spiller.. det har jeg nok av fra før. Jeg er ute etter telefon med mp3 spiller for å bruker mp3 som ringetoner + alarmlyder. Greit nok å ha noen mp3 på tlf, men trenger ikke minnekort med massevis av MB pga det. Så mitt valg blir nok da Sony Ericsson K700i pga bedre skjerm enn 6230 og pga andre nyttefunkjsoner ++. 41MB internminner er for MIN del mer enn nok! Hvis ikke noen har noen fler innspill å komme med her nå, anser jeg denne tråden som avsluttet i sin betydning, og sier takk for alle fornuftige innlegg og informasjon jeg har fått (selv om det var mange unødvendige innlegg her). TAKK! Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Oi.... Spaceworld selger Siemens SX1 til 1,- med det abonnementet jeg skal fornye.. Det er jo så å si gratis da! Men den står som utsolgt på nettsiden.. tror dere de får den inn igjen? Kan den ha mp3 som ringelyd og alarmlyd og eller? Hmm... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Greit, da er vi visst i en annen situasjon i denne tråden, men den kan fremdeles sammenliknes med andre. Når noen, som for eksempel Sfinx, legger ut en tråd hvor de trenger hjelp ny mob og har sett på noen og så nevner bl.a. K700i og 6230 blir det KUN diskutert rundt de to. Det er da ikke meninga? Det er ikke noe greit for Sfinx som også hadde andre alternativer han spurte om og for oss som er lei av denne striden mellom 6230 og K700i. Striden mellom K700i og 6230 har tatt opp nok plass på forumet nå, synes jeg. Til de som er opptatt av å diskutere det er det mange tråder hvor noens valg står mellom kun de to. Det er ikke tilfellet her. Til Sfinx: SX1 Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Kan den ha mp3 som ringelyd og alarmlyd og eller? Siemens SX1 kan ikke ha det, nei, men den støtter høykvalitets WAV som ringetoner (kan ha bedre kvalitet, men de tar mye mer plass, så man burde både justere på lengden og kvaliteten). For alarmen, så er det ikke mulig å skifte tone uten å laste ned et tredjeparts applikasjon (tror det er det samme med noen andre Symbian/Series 60-telefoner, også...). Edit: Redigert smått, for Remersers skyld. Endret 9. januar 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 For alarmen, så er det ikke mulig å skifte tone uten å laste ned et tredjeparts applikasjon (tror det er det samme med alle andre Symbian-telefoner, også...). Det går å skifte alarmtone på fks. Nokia 6600 uten bruk av 3partsprogramvare. Lenke til kommentar
Sfinx Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Ja i dag blir det ny mobil. Jeg har funnet ut at det blir ikke sx1.. gidder ikke symbian..har ikke bruk for det. Så det blir enten 6230 eller K700i.. er så forvirret.. jeg skriver en del sms og jeg synes det er best å skrive sms på en nokia telefon.. og de nevner i testen her på amobil at det er en treghet i sms skriving på k700i, samt alle andre se telefoner.. Det er litt synd da. Men dette er jo ikke et stort problem.. er så usikker.. Trenger litt hjelp.. Eller er de så like at det blir rett og slett en smakssak? Som sagt-- minnet er ikke noe viktig for meg ettersom jeg ikke kommer til å bruke den som mp3 spiller. Så hva ville dere valgt? Kan dere lage en liste over de to tlf`ene med + og -? TAKK!! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Her finner du 3 tråder med samme emne. Står en del pluss og minus med både k700i og 6230. Første Andre Tredje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå