eln Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Formaterte pc'en i går å la inn Windows xp m/sp2. Vet ikke om dette kan ha noe å si for hendelsen men nevner det lik så greit. Det som er da at uansett hva jeg gjør så får jeg ikke skrudd av accelration i windows og i spill. Jeg spiller for det meste cs så jeg har også lagt til "advanced options" commandoer. Den eneste måten jeg blir kvitt accelration på er å avinstallere razer driverne for så å legge inn xp-mouseacc.exe. Jeg har også testet mouse_fix.reg Grunnen til at jeg ikke kan sette meg tilro med at det funker fint i spill uten driverne er at jeg bruker tast 4 & 6 i browser hyppig til vanlig. Noen som har noen stalltips å komme med ? Lenke til kommentar
nth^ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Du har kanskje ordna dette, men først fjern "Enhance pointer precision" under instillinger for mus. (pointer options) Etter det høyreklikk på counter-strike i steam, properties, launch options. Legg til dette: -noforcemaccel -noforcemparms -noforcespd Lenke til kommentar
eln Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 som sakt i første innlegg har jeg også testet dette uten hell. Lenke til kommentar
keiz Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Kontrollpanel -> mus: still ned WINDOWSENSEN to HAKK... Så skal alt være i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå