Boralis Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Som noen av dere sikkert har sett har jeg hatt et innlegg om mitt Gainward kort tidligere da hadde jeg dette i maskinen og der sto diskene i vanelig oppsett, da var det umulig å få høyere score enn ca 8500 poeng i 3d mark 2001se uansett drivere, så tok jeg og formaterte hele dritten og satte det i raid og vips poengsummen steg til 10980. hvordan er dette mulig??? Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 har ikke winmark3d noe med harddisk hastigheten å gjøre også? En sånn generelt " så rask er maskinen din" test? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Jo det er nok riktig ,men jeg synest forskjellen var vel stor Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Cluet er at du formaterte hele greia...går som regel litt kjappere med databehandlingen etter å ha renset den for masse programmer å diverse...og hvis du kjører striping som raid løsning så vil hdd'ene jobbe kjappere...men du ville ha sett forbedring med bare formatering :wink: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Nei jeg har prøvd med bare formatering opptil flere ganger ingen forskjell, det er merkelig men sant Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hmm. .trodde ikke at harddiskene var en flaskehals når det gjaldt slikt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå