Karmacom Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Jeg holder på å skrive en teknisk review om 1557-GLS baserte maskiner, og er i påvente av en maskin, men den kommer ikke før om 2 uker. Ergo så kjeder jeg meg, og lurer på om noen hadde orket å: 1: Ta digitalkamera-bilder av 1557-GLS'en sin fra alle kanter 2: Ta digitalkamera-bilder av ALLE BIOS-menyene på 1557-GLS 3: Legge ut bildene på nett noe sted. 4: Poste linkene til bildene her i denne tråden. (Må være skarpe/fokuserte bilder, min. 2MPIX, ikke over-komprimerte JPEG, ca QL 6-7 burde holde.) Forstår godt hvis ingen orker/gidder dette, bare hvis det er en der ute med like seriøse fritidsproblemer som meg Takk takk! Gratis pent brukte plastposer i forskjellige farger fra ICA,REMA1000, RIMI,MEGA eller PRIX for den som orker å gjøre dette*. (*Porto må betales av mottager, kun 1 pose fra valgfri butikk i listen ovenfor.) Karmacom Endret 8. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Så du at du fikk noen bilder i denne tråden? Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Så du at du fikk noen bilder i denne tråden? Ack, nei det var som.... Takk for at du viste meg det! ( distre ) 1 stk brukt plastpose på vei til Australiaboy Karmacom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå