da_znake Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Var ikke noe spesielt krevende arbeid for min del, har klart tidligere å sove med maskinen på, men det har vært litt irriterende å få sove med mindre man var stuptrøtt, nu har jeg klart det ved noen små justeringer: Har 2 Justerbare vifter med forsjellige hastigheter på begge, den ene var bråkende enda på lavt og den andre stod på fullt og ga passelig med lyd. Jeg slo av den ene og satt den andre helt rolig. Jeg har en Passiv GPU Heatpipe Kjøler fra Zalman, men vifta ga faktisk litt lyd fra seg, iallefall hos meg, den slo jeg av. Jeg flytta en vifta jeg hadde og la den oppå CPUen, på den måten kunne jeg Slå av den vanlige bråkete CPU Vifta. Etter det testa jeg, men CPUen gikk ca 60-61*C og det likte jeg ikke spesielt mye, så jeg har nu tadd å underklokka CPUen min, nu har jeg satt min AMD 3200+ fra 2.2 GHz til 1500 Mhz, trur jeg skal sette den helt lavt som mulig. Neste gang jeg kjøper HK og CPU vil jeg gjerne ha Overklokkbar Mulighet fra begge to og helst AMD 64 Bit Prosessor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå