Gå til innhold

Kjøpe cd ->Trance, dance ?

ZyberZone

Anbefalte innlegg

Fikk ett gavekort i julegave, så nå må jeg bruke det på platekompaniet i morgen. 150 kr's kort er det faktisk. (Gjør forsåvdt ikke noe hvis jeg må betale en tier til :D)

Men uansett, liker veldig mye trance, ville vel si vocal trance.. Men også dance og da kanskje spesielt eurodance.

Så jeg skulle hatt noen tips av hva slags plater jeg kan kjøpe. Tenkte kjøpe noe jeg ikke har hørt før ( :roll: ), på tips ifra dere.. Så får vi se hva det blir til.

Så har dere noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flytter denne til egnet sted. ;)

Ok, takk! Jeg lette etter musikk, men bare i offtopic delen av forumet.. Er ikke spesielt vanlig at jeg er ute på disse ukjente områdene :p

Da skal jeg sjekke opp Trancemaster og også evt hva Underworld - Everything Everything er for noe.. Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
1. Trance som fåes kjøpt i butikk=99% crap (imo)

2. Trancemaster er greie CDer for folk som liker "pop-trance" (aka cheesy trance)

Husker da jeg likte hard-trance, så fant jeg faktisk en god del bra, på platekompaniet faktisk. Endel Tidy osv. Så faktisk, de har da noe brukbart der. Men om du leter etter goa/psy, så ønsker jeg dere alle lykke til. De vet ikke hvaslags musikk det er engang.

Lenke til kommentar
De vet ikke hvaslags musikk det er engang.

Nettop :p husker jeg var på platekompaniet for litt siden... de selger fortsatt de gamle ITWT platene (In Trance We Trust for de som ikke vet), og noe eldgammelt av Misja Helsloot... pfft :p

70% av den trancen jeg har, har jeg lasta ned, og de fra radio (enten via rip, eller lovlige torrents som er lagt ut med godkjenning fra DJene).

Kommer jo nye sanger hver eneste uke, så det er håpløst å kjøpte trance cder (hvis man skal ha noe som er litt mer "underground", eller progressive).

Mye av den "trancen" som finnes i butikkene er egentlig Dance, eller pop-trance. Hvertfall samle-cdene... Jeg har bare 1 retail trance CD og det er DJ Stigma - The First Fall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...