.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Alper: Tool er kjent for å spøke, legge ut falsk info, osv... Og nei, de tar ikke noe spesielt hensyn til fansen vil jeg tro. "Maynard has found jesus" anyone? 5046305[/snapback] hehhe tullball, Tool tar veldig hensyn til fansen skal jeg si deg. Da Lateralus kom ut ble den en del ganger utsatt, og fansen ble skuffet hele tiden så da bestemte Tool får at de skule gi ut Salival som en liten ha-tålmodighet-å-ha-denne dvd'en-til-plata-kommer-ut ting. Og jeg kan ikke huske en eneste gang dem har gitt ut en falsk rykte om plate lansering Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Alper: Tool er kjent for å spøke, legge ut falsk info, osv... Og nei, de tar ikke noe spesielt hensyn til fansen vil jeg tro. "Maynard has found jesus" anyone? 5046305[/snapback] hehhe tullball, Tool tar veldig hensyn til fansen skal jeg si deg. Da Lateralus kom ut ble den en del ganger utsatt, og fansen ble skuffet hele tiden så da bestemte Tool får at de skule gi ut Salival som en liten ha-tålmodighet-å-ha-denne dvd'en-til-plata-kommer-ut ting. Og jeg kan ikke huske en eneste gang dem har gitt ut en falsk rykte om plate lansering 5047159[/snapback] Tihi. Du har neppe helt skjønt Tool, du. Ettersom jeg vet, har Tool en fin tendens med å lure fansen sin og ha endel mystikk rundt seg. Dette har ikke du fått med deg, virker det som. "Tool has long been associated with outlandish April Fools' Day jokes, such as a falsified bus crash in 1997 reported on a fan site[6]. Most recently, on April 1st, 2005, Maynard James Keenan sent word via e-mail to his close friends and to MTV that he had "rediscovered Jesus" and that Tool would have to "take the backseat." Maynard later clarified that Jesus was a drunkard and "a total punk" whom he encountered while "location scouting" in Los Angeles." Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Tror jeg snart kreperer av irritasjon for hver gang denne tråden blir "vekket" til live igjen. Jeg vil ha et nytt album! Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Vet ikke hvor mange ganger dette må gjentas, men vi prøver oss igjen. Ny skive bekreftet til nyåret. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg tror ikke det før jeg ser det, enkelt og greit. Har hørt det der siden.. når var det? Høsten 2003? Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har du hørt at en CD har blitt bekreftet av bandmedlemmene såvel som managementet til nyåret 2006 siden 2003? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Alper: Tool er kjent for å spøke, legge ut falsk info, osv... Og nei, de tar ikke noe spesielt hensyn til fansen vil jeg tro. "Maynard has found jesus" anyone? 5046305[/snapback] hehhe tullball, Tool tar veldig hensyn til fansen skal jeg si deg. Da Lateralus kom ut ble den en del ganger utsatt, og fansen ble skuffet hele tiden så da bestemte Tool får at de skule gi ut Salival som en liten ha-tålmodighet-å-ha-denne dvd'en-til-plata-kommer-ut ting. Og jeg kan ikke huske en eneste gang dem har gitt ut en falsk rykte om plate lansering 5047159[/snapback] Tihi. Du har neppe helt skjønt Tool, du. Ettersom jeg vet, har Tool en fin tendens med å lure fansen sin og ha endel mystikk rundt seg. Dette har ikke du fått med deg, virker det som. "Tool has long been associated with outlandish April Fools' Day jokes, such as a falsified bus crash in 1997 reported on a fan site[6]. Most recently, on April 1st, 2005, Maynard James Keenan sent word via e-mail to his close friends and to MTV that he had "rediscovered Jesus" and that Tool would have to "take the backseat." Maynard later clarified that Jesus was a drunkard and "a total punk" whom he encountered while "location scouting" in Los Angeles." 5047728[/snapback] hva har det med å lure fansen om cd lansering å gjøre at han har møtt jesus ? Har du hørt at en CD har blitt bekreftet av bandmedlemmene såvel som managementet til nyåret 2006 siden 2003? 5048229[/snapback] han mente sikkert dvd'en.. hehhe digger avataren din fåresten Endret 23. oktober 2005 av Alper Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 fint å se litt liv her igjen Ikke lenge til det er nytt år heller nå, og det betyr nytt album! DVDen blir også helt sikkert knall. Håper de slenger med en "pushit live" versjon av noen av sangene fra Lateralus Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Vet ikke hvor mange ganger dette må gjentas, men vi prøver oss igjen.Ny skive bekreftet til nyåret. 5048039[/snapback] Ja jeg sier det igjen..Tipper februar. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Vet ikke hvor mange ganger dette må gjentas, men vi prøver oss igjen.Ny skive bekreftet til nyåret. 5048039[/snapback] Ja jeg sier det igjen..Tipper februar. 5050841[/snapback] Noen som vet om sider som ikke bare har metal men også 70s prog og andre litt mindre tilgjengelige saker? 5051278[/snapback] ja så tror jeg dvd'en kommer i januar.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Noen som har noen oppdateringer/falske forhåpninger om når det kommer noe? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Vel, de kom ut med noen singler og musikkvideoer for ikke så lenge siden, men det er vel alt jeg har hørt i det siste :/ Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Javel, de har jeg ikke hørt om. Hva heter de da? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Bare Schism dvd'en, Billy. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Hm. Ser det nå at de har gitt ut Schism og Parabola på DVD ja. Men det er vel en stund siden de ble vist på tv, jeg mener iallfall at jeg har sett de på verdensveven. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Så vidt jeg vet er ikke Parabola på noen DVD. Schism, however, er på Salival. Anyhow: TOOL Looking At Spring Release for new Album Endret 27. desember 2005 av drange Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Så vidt jeg vet er ikke Parabola på noen DVD. Schism, however, er på Salival. Anyhow: TOOL Looking At Spring Release for new Album 5343171[/snapback] Høres lovende ut dette. Men den store interessen for den nye albumet har dabbet av litt. Jeg gledde meg som en liten unge til juleaften i sommer, men nå er det liksom ikke så stort lengere. Tipper følelsen kommer tilbake når det skjer litt mer Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Så vidt jeg vet er ikke Parabola på noen DVD. Schism, however, er på Salival. Anyhow: TOOL Looking At Spring Release for new Album 5343171[/snapback] Tool - Parabola (DVD-singel) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg er lei tool jeg. De brukte litt for lang tid med denne imo. Om sounden er helt lik tror jeg den blir lagt tidlig på hylla. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Tool - Parabola (DVD-singel) 5345528[/snapback] Fett!Da var den bestilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå