Gå til innhold

Nytt Tool album

Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Tool er mitt favoritt band numbah 1!! så dette innlegge må jeg bare få verme i :D

- Både CD og DVD er bekreftet til nyåret. DVDen skal etter sigende slippes før plata.

- Alex Grey er nok en gang involvert.

- Pre-produksjonen av artworken er nå i gang.

- Selv om det ikke er lagt spesifikke planer om turné ennå utelukkes det ikke at Tool og Isis vil gjøre noe sammen.

- Tross rykter om noe annet, det blir i følge Danny ikke et dobbeltalbum.

- Maynards navn stammer fra Maynardia.

- Det vil ikke bli brukt sombreroer i den kommende artworken, ei heller vil den kommende plata inneholde banjo.

I tillegg ble de signerte vinylene av "Lateralus" lagt ut for salg i forbindelse med chatten, men de forsvant fortere enn sjokoladekake

..dette har bandet selv sakt så dette er ikke noe bullshit rykter.

Lenke til kommentar

5043487[/snapback]

Haha, bandmedlemene i tool er kanskje de jeg stoler minst på når det gjelder info om den nye plata og andre ting.

5043763[/snapback]

ok, men dette ble skrevet av bandet selv under ToolArmy chaten får noen dager siden som fansen kunne spørre dem spørsmål og dette ble svarene

..og hvorfår skule dem som selv er i bandet si falske-info om deres nye plate?

Lenke til kommentar

5043487[/snapback]

Haha, bandmedlemene i tool er kanskje de jeg stoler minst på når det gjelder info om den nye plata og andre ting.

5043763[/snapback]

ok, men dette ble skrevet av bandet selv under ToolArmy chaten får noen dager siden som fansen kunne spørre dem spørsmål og dette ble svarene

5043828[/snapback]

Det er trossalt Tool...
Lenke til kommentar

5043487[/snapback]

5043763[/snapback]

5043828[/snapback]

Det er trossalt Tool...

5043989[/snapback]

næææh, tror ikke de ville gjort noe sånt mot fansen sin.. de vet godt at fansen(jeg) sikler etter den nye albume.

Lenke til kommentar
- Selv om det ikke er lagt spesifikke planer om turné ennå utelukkes det ikke at Tool og Isis vil gjøre noe sammen.

5043487[/snapback]

Tanken på det der gir meg orgasme, men jeg gidder ikke håpe på at jeg noen gang kommer til å oppleve det. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...