kaiern Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 http://toolnavy.com/archive/index.php/t-2417.html Den der var farlig å begynne å lese Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Oh you found it :!: Btw, når du hører på "the holy gift" så fiks winamp slik at det ikke er noe mellomrom mellom sangene, da blir det myyyye bedre Edit: Tok meg 5 timer på en dag å lese den igjenom sist, ser ut som jeg har noe å lese på i kveld også Endret 23. april 2005 av smoothie Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Ahhh...Klarer ikke å vente lenger på det albumet nå...Har sett fram til det en god stund men det kommer jo aldri Trommis Carey sa at det skulle bli hardere enn Lateralus, blir spennende og høre...Jeg syns personlig at Lateralus er et hakk bedre enn Ænima. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Klarer ikke å bestemme meg for hvilket av de to jeg liker best.. Begge er utrolig gode, i mine ører. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Håper de klarer ta musikken et steg vidre, som vi hører på fra Ænima til Lateralus. Vil ha nytt Tool album nååååååååå Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ser ut som om noen jobber videre på Teleincision-navnet. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hehe, artig hvordan et lite fjollerykte kan balle på seg. Gleder meg forresten veldig til å høre denne oden til Blair sandwich. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja, og ekstranummeret «Maynard wears a cowboy hat to the center of the Universe» Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 seriøst jeg gleder meg til nytt album... tool og apc er noe av det bedre jeg noensinne har hørt.. elsker å bare studere tekster og meninger med sangene deres.. også elsker jeg videoene til tool.. får frysninger av dem. var for ikke så lenge sia og fikk meg apc tattoo, og skal nok ta en tool tattoo i nærheten av den andre.. true love sier jeg bare! Maynard, du er min gud! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Som nevnt før i tråden her, Maynard er kun en av 4 bandmedlemmer, og Tool ville ikke ha blitt det samme uten Danny på trommer, Justin på bass og Adam på gitar. APC er ikke helt det samme som Tool, og de som spiller i APC er, imo, sånn ok til å spille. Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Som nevnt før i tråden her, Maynard er kun en av 4 bandmedlemmer, og Tool ville ikke ha blitt det samme uten Danny på trommer, Justin på bass og Adam på gitar. APC er ikke helt det samme som Tool, og de som spiller i APC er, imo, sånn ok til å spille. er jo totalt klar over det, men det er jo Maynard som er "frontfigur" for begge bandene, og APC er ikke likt Tool. Om ditt innlegg var rettet til meg^^ btw, fav sang; Parabol/Parabola Endret 4. mai 2005 av Hetfield^^ Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvordan har de fått til dette? http://rateyourmusic.com/view_album_detail...um_id_is_315759 Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Ved å legge inn en falsk anmeldelse, som forresten ikke er en anmeldelse overhodet.. bare et terningkast. Endret 16. mai 2005 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Fillerykte, kommer til å bli skuffa nå om albumet ikke kommer ut 16. august Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Fillerykte, kommer til å bli skuffa nå om albumet ikke kommer ut 16. august Bare forbered deg... Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Mitt tips er definitivt 6 juni neste år. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg sier den kommer når den kommer. Altså, jeg har rett. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Bakgrunnen for 6 juni neste år? Noe jeg ikke har fått med meg.. Edit: Hahaha, google er oppe i 2 sider på TELEINCISION :!: Endret 16. mai 2005 av smoothie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå