Gå til innhold

Nytt Tool album

Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh you found it :!:

Btw, når du hører på "the holy gift" så fiks winamp slik at det ikke er noe mellomrom mellom sangene, da blir det myyyye bedre ;)

Edit: Tok meg 5 timer på en dag å lese den igjenom sist, ser ut som jeg har noe å lese på i kveld også :w00t:

Endret av smoothie
Lenke til kommentar

Ahhh...Klarer ikke å vente lenger på det albumet nå...Har sett fram til det en god stund men det kommer jo aldri :cry: Trommis Carey sa at det skulle bli hardere enn Lateralus, blir spennende og høre...Jeg syns personlig at Lateralus er et hakk bedre enn Ænima.

Lenke til kommentar

seriøst jeg gleder meg til nytt album... tool og apc er noe av det bedre jeg noensinne har hørt.. elsker å bare studere tekster og meninger med sangene deres.. også elsker jeg videoene til tool.. får frysninger av dem. var for ikke så lenge sia og fikk meg apc tattoo, og skal nok ta en tool tattoo i nærheten av den andre.. true love sier jeg bare! Maynard, du er min gud! :)

Lenke til kommentar

Som nevnt før i tråden her, Maynard er kun en av 4 bandmedlemmer, og Tool ville ikke ha blitt det samme uten Danny på trommer, Justin på bass og Adam på gitar. APC er ikke helt det samme som Tool, og de som spiller i APC er, imo, sånn ok til å spille.

Lenke til kommentar
Som nevnt før i tråden her, Maynard er kun en av 4 bandmedlemmer, og Tool ville ikke ha blitt det samme uten Danny på trommer, Justin på bass og Adam på gitar. APC er ikke helt det samme som Tool, og de som spiller i APC er, imo, sånn ok til å spille.

er jo totalt klar over det, men det er jo Maynard som er "frontfigur" for begge bandene, og APC er ikke likt Tool. Om ditt innlegg var rettet til meg^^

btw, fav sang; Parabol/Parabola

Endret av Hetfield^^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...