Gå til innhold

Nytt Tool album

Lemkin

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Vel, de har jo sagt at de dropper live show..

Åh? Æsj, det er jo relativt traurig.

Hvor ble denne beskjeden proklamert?

ROOmers.

Aha.

Svært plausibelt.

HAh! endring..

Siste opptreden med Lateralus som hoved "element"..så vi har nok noe å se fram til :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor nevner ingen Opiate? Lyden er jo ikke helt Tool der men den er jo bra, selv om den ikke er like bra som Undertow, Ænima, Salvial eller Lateralus.

Håper Tool kommer til Norge.

Lurer på hvordan lydbilde blir på den kanskje kommende albumet, viss du ser på rent lydmessig blir de jo bare bedre og bedre. Selv klarer jeg ikke å fastsette et favoritt album, det forandrer seg fra dag til dag.

Tool er definisjonen på genialt.

Lenke til kommentar

Tool er faen meg genialt.

Hørte på det før, men la det på hylla ett år eller to. Tok fram Opiate, Undertow, Aenima og Lateralus idag. Fyttekatta, det var noe digg, da. Lenge siden jeg har følt en slik opplevelse på stereo'n i stua.

Lenke til kommentar
Hah, de spilte schism på Letterman idag. (cbs orchestra)

De har spilt andre Tool sanger også, men Schism har jeg hørt flere ganger :love:

Foresten noen hører på de Tribute to Tool albumene? Vet det er minst et string quartet album, og det funker fett, men leste en plass at det var noe ala det samme men bare med piano som hadde kommet ut. Noen som har hørt? skal lete opp linken asap.

Edit:

link: http://toolpiano.thetributeto.com/web/8910/page.asp

Foresten, har dere lest 31 Mar 05 REMEMBER, DON”T KILL THE MESSENGER på toolband.com?

....“Maynard has found Jesus.” This will come as a complete shock to most (but not all) of you, as it did to me. In fact, it just seemed like another MJK prank until I talked to the one person who I believe would know if all this was legit or not. After nearly an hour on the phone with this person, the answer I received was that Maynard has indeed “found Jesus” and that, for this reason, he’s abandoned the project for the time being, if not entirely....

WTF :cry:

Aprilsnarr eller woot?

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
Foresten, har dere lest 31 Mar 05 REMEMBER, DON”T KILL THE MESSENGER på toolband.com?

....“Maynard has found Jesus.” This will come as a complete shock to most (but not all) of you, as it did to me. In fact, it just seemed like another MJK prank until I talked to the one person who I believe would know if all this was legit or not. After nearly an hour on the phone with this person, the answer I received was that Maynard has indeed “found Jesus” and that, for this reason, he’s abandoned the project for the time being, if not entirely....

WTF :cry:

Aprilsnarr eller woot?

HAHAHA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...