SjokoladeJesus Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Vel, de har jo sagt at de dropper live show.. Åh? Æsj, det er jo relativt traurig. Hvor ble denne beskjeden proklamert? ROOmers. Aha. Svært plausibelt. Toology er forresten avføring. Uoffisiell er den og. Endret 28. januar 2005 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 http://www.krapyl.no/search.asp?Action=sea...ool&Definition= Billigste jeg har sett hittil.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Vel, de har jo sagt at de dropper live show.. Åh? Æsj, det er jo relativt traurig. Hvor ble denne beskjeden proklamert? ROOmers. Aha. Svært plausibelt. HAh! endring.. Siste opptreden med Lateralus som hoved "element"..så vi har nok noe å se fram til Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Haha, nei den der forstod jeg ikke overhodet. Gjenta. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ryktene var sånn: Tool skal ikke spille mer live for alltid. Sannheten: Tool skal ikke spille mer live før til neste plate. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Håper de tar en tur til kalde nord engang, så jeg kan få sett dem jeg også Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Reiser til USA om det så må til. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Tar opp tråden igjen jeg.. Hørte at det var snakk om at albumet kom ut i oktober, noen andre som hørt noe annent? Oktober er litt lenge til Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Nåja, neste februar mars antar jeg. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Hvorfor nevner ingen Opiate? Lyden er jo ikke helt Tool der men den er jo bra, selv om den ikke er like bra som Undertow, Ænima, Salvial eller Lateralus. Håper Tool kommer til Norge. Lurer på hvordan lydbilde blir på den kanskje kommende albumet, viss du ser på rent lydmessig blir de jo bare bedre og bedre. Selv klarer jeg ikke å fastsette et favoritt album, det forandrer seg fra dag til dag. Tool er definisjonen på genialt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 De skulle til Norge i 01(02?). Woodstock men avlyste. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Like vanskelig å bestemme seg for en favorittsang som favorittalbum Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Enig der, men må si Lateralus er det "beste" albumet så langt, er liksom en hel opplevelse bare å høre igjenom det en gang. synes selv det er det "dårligste" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tool er faen meg genialt. Hørte på det før, men la det på hylla ett år eller to. Tok fram Opiate, Undertow, Aenima og Lateralus idag. Fyttekatta, det var noe digg, da. Lenge siden jeg har følt en slik opplevelse på stereo'n i stua. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hah, de spilte schism på Letterman idag. (cbs orchestra) Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hah, de spilte schism på Letterman idag. (cbs orchestra) De har spilt andre Tool sanger også, men Schism har jeg hørt flere ganger Foresten noen hører på de Tribute to Tool albumene? Vet det er minst et string quartet album, og det funker fett, men leste en plass at det var noe ala det samme men bare med piano som hadde kommet ut. Noen som har hørt? skal lete opp linken asap. Edit: link: http://toolpiano.thetributeto.com/web/8910/page.asp Foresten, har dere lest 31 Mar 05 REMEMBER, DON”T KILL THE MESSENGER på toolband.com? ....“Maynard has found Jesus.” This will come as a complete shock to most (but not all) of you, as it did to me. In fact, it just seemed like another MJK prank until I talked to the one person who I believe would know if all this was legit or not. After nearly an hour on the phone with this person, the answer I received was that Maynard has indeed “found Jesus” and that, for this reason, he’s abandoned the project for the time being, if not entirely.... WTF Aprilsnarr eller woot? Endret 2. april 2005 av smoothie Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Denne her er jo gammel, men jeg blir aldri lei av å se dette terningkastet. Kom over linken igjen nå, mange år siden sist jeg traff den, så derfor fant jeg ut at for at jeg ikke skal miste den, lagrer jeg den her i denne tråden. VGs anmeldelse Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Foresten, har dere lest 31 Mar 05 REMEMBER, DON”T KILL THE MESSENGER på toolband.com? ....“Maynard has found Jesus.” This will come as a complete shock to most (but not all) of you, as it did to me. In fact, it just seemed like another MJK prank until I talked to the one person who I believe would know if all this was legit or not. After nearly an hour on the phone with this person, the answer I received was that Maynard has indeed “found Jesus” and that, for this reason, he’s abandoned the project for the time being, if not entirely.... WTF Aprilsnarr eller woot? HAHAHA. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Hehehe, fant ikke først før ut nå at "31. mars" er 1. april. Good one. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå