ersa Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg har egentlig gått lei store deler av albumet etter "kun" ca. 50 gjennomhøringer. Dette er lite for et Toolalbum, de tidligere albumene er like bra nå som første gang jeg hørte de. Jeg mener derfor at 10 000 days er dårligere enn de tidligere albumene pga levetid. Albumet var veldig bra når det først satt seg. Og til dere som ikke forstår at noen ikke liker dette: Vi er alle forskjellig. Lenke til kommentar
rareben Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Første gang jeg hørte denne plata syntes jeg den var totalt ubrukelig. Det ga meg ingenting. Så begynte den å selge som faen og jeg tenkte: "hvordan kan ei så elendig plate selge så enormt?" I tillegg er ikke dette typisk listemusikk. Så jeg satte den på for andre gang og trodde ikke det var samme plata! Konklusjon: hør plata flere ganger, den er enormt bra! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hmm, ok, så hvorfor har du da det sitatet i signaturen din? (Skrives for øvrig you're going home) Dere som syns dette er dårlig skjønner jeg meg rett og slett ikke på 6310502[/snapback] for jeg har som nevnt før her på forume at den å Wings For Marie er de eneste sangene jeg liker på den cd'en. som normalt så liker jeg alle sangene på cd'ene til tool, men ikke på 10.000 days Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 OK, greit nok. Du har fortsatt til gode å rette opp leifen i signaturen, forresten Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 nei gidder ikke tviler på det er så pirkite folk her som deg... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) nei gidder ikke tviler på det er så pirkite folk her som deg... 6326460[/snapback] Du må høre på kjære Mr.Berg. Endret 17. juni 2006 av kaiern Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 det er ikke noe vits å begyne å diskutere siggen min her.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Når du først skal sitere så må det nesten være korrekt. Arbeid macht free Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, jeg synes det altså! Den må liksom være korrekt! </pirkemode> Jeg har hørt igjennom 10 000 Days igjen, liker den bedre, men gidder forsatt ikke å kjøpe den. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, jeg synes det altså! Den må liksom være korrekt! </pirkemode> Jeg har hørt igjennom 10 000 Days igjen, liker den bedre, men gidder forsatt ikke å kjøpe den. 6327496[/snapback] Omg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, jeg vet! OMG den skrivefeilen altså! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg gidder ikke å kjøpe den pga to grunner.. 1. Rævva forhold til det jeg er ute etter nå (kan hende jeg liker den ved en senere anledning) 2. Mongoloid cover. Herregud så mongo. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det var et sant hælvete å få cdn opp av coveret når jeg tok den ut. Aldri mer skal cdn inn i det coveret igjen. Fin plate forøvrig syns jeg, Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg gidder ikke å kjøpe den pga to grunner.. 1. Rævva forhold til det jeg er ute etter nå (kan hende jeg liker den ved en senere anledning) 2. Mongoloid cover. Herregud så mongo. 6328899[/snapback] Mongo cover? Det er lagt en hel del arbeid i coveret. Og resultatet ble enkelt og greit genialt Vil anbefale deg å sette deg ned ett par ganger til å høre skikkelig igjennom albumet. Tok meg ca 10-15 timer i bil, men når det først kom så kom det skikkelig og jeg ble frelst Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg gidder ikke å kjøpe den pga to grunner.. 1. Rævva forhold til det jeg er ute etter nå (kan hende jeg liker den ved en senere anledning) 2. Mongoloid cover. Herregud så mongo. 6328899[/snapback] Mongo cover? Det er lagt en hel del arbeid i coveret. Og resultatet ble enkelt og greit genialt Vil anbefale deg å sette deg ned ett par ganger til å høre skikkelig igjennom albumet. Tok meg ca 10-15 timer i bil, men når det først kom så kom det skikkelig og jeg ble frelst 6329110[/snapback] 1.Ja mongo cover. Prøv å sett den i hylla med resten 2. "Det er lagt en hel del....." Det driter jeg i. Det er idiotisk fordi om. Det er umulig å få ut cden samt idiotisk form. 3 Ikke genialt, men upraktisk. 4. Du vil anbefale meg? Okei, les litt bakover. Har hørt den 40 ganger nå. 1/10 Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Syns det er et stilig cover. Upraktisk, men stilig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Sitter å hører på albumet no. Var faktisk bedre enn det eg hadde trudd så langt. Aldri hatt sansen for Tool for fem flate øre sånn sett,men dette var da hørbart. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Syns det er et stilig cover. Upraktisk, men stilig. Ditto. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Det hjelper da lite når coveret er så fuckings upraktisk som det er no? Skule faen døtte meg tatt seg ut hvis alle cden jeg hadde kjøpt ikke hadde passet i en cd hylle. Hadde blitt lett å få satt det i system å ha orden på det da ja... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Nå er det ytterst få CD-er som kommer i annet format enn standard-formatet. Herre, syns folk whiner for de aller minste ting nå for tida. Albumet skal for øvrig selvfølgelig ikke dyttes inn i noen CD-hylle, du skal jo gå til innkjøp av egen glassmonter med tilhørende fløyelspute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå