Gå til innhold

Nytt Tool album

Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja.. da har jeg også hørt gjennom. Jeg synes plata rett og slett var dørgandes kjedelig å høre på *fyre opp Ænima i stedet*

6297080[/snapback]

Er du syk fyr?

Det er den dårligeste kommentaren jeg har hørt noen gang.

Plata er dritbra! Kjedelig? langt ifra :)

Hele plata er som en lang tur gjennom en merkelig verden.

Om du prøver å synce Viginti Tres, 10 000 Days og Wings For Marie og lukker øynene så vil du ha 11m15sek med kvalitetstid :love:

Endret av Cultofluna
Lenke til kommentar
Det er så morsomt å se at folk rett og slett ikkje skjønner det at noen syns noe er dårlig og andre syns det er bra :!:

6297598[/snapback]

Ultra-fanboyism at it best. :D

Jeg tror jeg for min del laster ned platen for å vurdere om den er verdt et kjøp. (Hvis alle sangene er like gode som de 2 jeg har hørt så er den det.)

Quarten med Tool på nærmer seg så jeg burde jo gjøre meg kjent med låtene uansett. :)

Lenke til kommentar
Jaja.. da har jeg også hørt gjennom. Jeg synes plata rett og slett var dørgandes kjedelig å høre på *fyre opp Ænima i stedet*

6297080[/snapback]

Er du syk fyr?

Plata er dritbra! Kjedelig? langt ifra :)

Hele plata er som en lang tur gjennom en merkelig verden.

Om du prøver å synce Viginti Tres, 10 000 Days og Wings For Marie og lukker øynene så vil du ha 11m15sek med kvalitetstid :love:

6297372[/snapback]

nei mye lengre en det der.. 22min26sek

(Cult of Luna ..hell yeah! :love: )

Lenke til kommentar
Er du syk fyr?

Plata er dritbra!  Kjedelig? langt ifra :)

6297372[/snapback]

Er du syk? Folk har lov til å ha egne meninger, enten du liker det eller ikke. Personlig syntes jeg at Abba-Teens kunne gitt ut bedre, noe de faktisk har gjort. Det sier litt om det som mangler på dette albumet. Plata suger. Kjedelig? Jepp. Å høre på mennesker prate om fingertupper er morsommere.
Lenke til kommentar
Er du syk? Folk har lov til å ha egne meninger, enten du liker det eller ikke. Personlig syntes jeg at Abba-Teens kunne gitt ut bedre, noe de faktisk har gjort. Det sier litt om det som mangler på dette albumet. Plata suger. Kjedelig? Jepp. Å høre på mennesker prate om fingertupper er morsommere.

6300251[/snapback]

A*Teens er faktisk ikke så aller verst:

Marie_Serneholt.jpg

Saralumholdt.jpg

:love:

---

Tool har gått seg vill i sin egen jungel av pretensiøsitet. Jeg leste konsertanmeldelse av deres opptreden i Tyskland og konkluderte med at å se maling tørke virket mer spennende og forlokkende. :)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

6300251[/snapback]

A*Teens er faktisk ikke så aller verst:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e5/Marie_Serneholt.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/2a/Saralumholdt.jpg

:love:

---

Tool har gått seg vill i sin egen jungel av pretensiøsitet. Jeg leste konsertanmeldelse av deres opptreden i Tyskland og konkluderte med at å se maling tørke virket mer spennende og forlokkende. :)

6300311[/snapback]

A*Teens eier. :love:

Tool er bare blitt crappy med 10000 Days. Undertow og Æenima eide, dog.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Hvor mange sjanser har du gitt albumet, Hylo? Det blir ikke gøy før du kan synge med, vet du! :p

6300425[/snapback]

Jeg nå gått så langt til å tvinge det på meg. :) Dvs, minst hørt på albumet 50 ganger.

6300699[/snapback]

Hva er det du ikke liker? Liker du ikke Vicarious, Jambi, the Pot, Rosetta Stoned??

Lenke til kommentar
Hvor mange sjanser har du gitt albumet, Hylo? Det blir ikke gøy før du kan synge med, vet du! :p
Jævlig vanskelig å lese mer enn den siden du skriver i, hva?

Ugh, PMS. Er begrensa hvor mange sider tilbake jeg orker å lese med modem.

Hylo: Men da er du jo godt på vei, da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...