Dimitrij Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har til og med fått høre dette når jeg har spilt Tool: "Øy! Slå av den satanmusikken!" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe, minner meg om ei. Hun hørte på Rammstein: "Slå av den nazistmusikken!!" Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe, minner meg om ei. Hun hørte på Rammstein: "Slå av den nazistmusikken!!" 6261132[/snapback] :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Jaja.. da har jeg også hørt gjennom. Jeg synes plata rett og slett var dørgandes kjedelig å høre på *fyre opp Ænima i stedet* Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jaja.. da har jeg også hørt gjennom. Jeg synes plata rett og slett var dørgandes kjedelig å høre på *fyre opp Ænima i stedet* 6297080[/snapback] Er du syk fyr? Det er den dårligeste kommentaren jeg har hørt noen gang. Plata er dritbra! Kjedelig? langt ifra Hele plata er som en lang tur gjennom en merkelig verden. Om du prøver å synce Viginti Tres, 10 000 Days og Wings For Marie og lukker øynene så vil du ha 11m15sek med kvalitetstid Endret 13. juni 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det er så morsomt å se at folk rett og slett ikkje skjønner det at noen syns noe er dårlig og andre syns det er bra :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det er så morsomt å se at folk rett og slett ikkje skjønner det at noen syns noe er dårlig og andre syns det er bra :!: 6297598[/snapback] Ultra-fanboyism at it best. Jeg tror jeg for min del laster ned platen for å vurdere om den er verdt et kjøp. (Hvis alle sangene er like gode som de 2 jeg har hørt så er den det.) Quarten med Tool på nærmer seg så jeg burde jo gjøre meg kjent med låtene uansett. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jaja.. da har jeg også hørt gjennom. Jeg synes plata rett og slett var dørgandes kjedelig å høre på *fyre opp Ænima i stedet* 6297080[/snapback] Er du syk fyr? Det er den dårligeste kommentaren jeg har hørt noen gang. Plata er dritbra! Kjedelig? langt ifra Hele plata er som en lang tur gjennom en merkelig verden. Om du prøver å synce Viginti Tres, 10 000 Days og Wings For Marie og lukker øynene så vil du ha 11m15sek med kvalitetstid 6297372[/snapback] nei mye lengre en det der.. 22min26sek (Cult of Luna ..hell yeah! ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Er du syk fyr?Det er den dårligeste kommentaren jeg har hørt noen gang. Plata er dritbra! Kjedelig? langt ifra 6297372[/snapback] Er du syk? Folk har lov til å ha egne meninger, enten du liker det eller ikke. Personlig syntes jeg at Abba-Teens kunne gitt ut bedre, noe de faktisk har gjort. Det sier litt om det som mangler på dette albumet. Plata suger. Kjedelig? Jepp. Å høre på mennesker prate om fingertupper er morsommere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Er du syk? Folk har lov til å ha egne meninger, enten du liker det eller ikke. Personlig syntes jeg at Abba-Teens kunne gitt ut bedre, noe de faktisk har gjort. Det sier litt om det som mangler på dette albumet. Plata suger. Kjedelig? Jepp. Å høre på mennesker prate om fingertupper er morsommere. 6300251[/snapback] A*Teens er faktisk ikke så aller verst: --- Tool har gått seg vill i sin egen jungel av pretensiøsitet. Jeg leste konsertanmeldelse av deres opptreden i Tyskland og konkluderte med at å se maling tørke virket mer spennende og forlokkende. Endret 13. juni 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hehe, artig å se at skiva splitter folket sånn. Personlig syns jeg 10.000 Days er like bra som Ænima og Lateralus Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Personlig syns jeg 10.000 Days er like bra som Ænima og Lateralus 6300352[/snapback] Agreed <3 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Er du syk? Folk har lov til å ha egne meninger, enten du liker det eller ikke. Personlig syntes jeg at Abba-Teens kunne gitt ut bedre, noe de faktisk har gjort. Det sier litt om det som mangler på dette albumet. Plata suger. Kjedelig? Jepp. Å høre på mennesker prate om fingertupper er morsommere. 6300251[/snapback] A*Teens er faktisk ikke så aller verst: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/e/e5/Marie_Serneholt.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/2a/Saralumholdt.jpg --- Tool har gått seg vill i sin egen jungel av pretensiøsitet. Jeg leste konsertanmeldelse av deres opptreden i Tyskland og konkluderte med at å se maling tørke virket mer spennende og forlokkende. 6300311[/snapback] A*Teens eier. Tool er bare blitt crappy med 10000 Days. Undertow og Æenima eide, dog. Endret 13. juni 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvor mange sjanser har du gitt albumet, Hylo? Det blir ikke gøy før du kan synge med, vet du! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvor mange sjanser har du gitt albumet, Hylo? Det blir ikke gøy før du kan synge med, vet du! 6300425[/snapback] Jævlig vanskelig å lese mer enn den siden du skriver i, hva? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvor mange sjanser har du gitt albumet, Hylo? Det blir ikke gøy før du kan synge med, vet du! 6300425[/snapback] Jeg nå gått så langt til å tvinge det på meg. Dvs, minst hørt på albumet 50 ganger. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvor mange sjanser har du gitt albumet, Hylo? Det blir ikke gøy før du kan synge med, vet du! 6300425[/snapback] Jeg nå gått så langt til å tvinge det på meg. Dvs, minst hørt på albumet 50 ganger. 6300699[/snapback] Hva er det du ikke liker? Liker du ikke Vicarious, Jambi, the Pot, Rosetta Stoned?? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hvor mange sjanser har du gitt albumet, Hylo? Det blir ikke gøy før du kan synge med, vet du! Jævlig vanskelig å lese mer enn den siden du skriver i, hva? Ugh, PMS. Er begrensa hvor mange sider tilbake jeg orker å lese med modem. Hylo: Men da er du jo godt på vei, da Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Tool er bare blitt crappy med 10000 Days. 6300381[/snapback] tror må si meg enig der.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hmm, ok, så hvorfor har du da det sitatet i signaturen din? (Skrives for øvrig you're going home) Dere som syns dette er dårlig skjønner jeg meg rett og slett ikke på Endret 14. juni 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå