Gå til innhold

Nytt Tool album

Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående DVDen;

Tool - Toology: Unauthorized fant jeg når jeg rota litt på platekompaniet.no, er den nye DVDen? Trodde de hadde gitt ut en annen (les: salvial). Mulig jeg roter litt nå..

This 40 minute DVD documentary presents the background, behind-the-scenes material and interviews about and with the influential band Tool. No music is included.
Lenke til kommentar
Noen av dere som har sett de live? Hadde jeg bare vært eldre når de spilte i Roskilde 01.

JUpp, Var på Roskilde...

Jævli fett, syns dog det var alt for kort (for min del kunne de spilt i mange mange

timer :!: ). Helt rått...

De spiller som de er i studio, det er så-og-si helt likt som på cd..

Maynard var også med på Passenger når Deftones spilte tidligere på dagen.

Tøft sier eg bare.

Har også sett A Perfect Circle, anbefales veldig! Synd Paz ikke spiller live lengre,

hun var sykt sexy på scenen. :roll:

Endret av kvikks
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om de har noen Europaturneer i den nermeste framtid? Føler en viss trang til å dra på en konsert :p

De fleste sangene jeg har fra savial er mye bedre enn de orginale, altså live-versjonene er kelt konge!

Pushit er feks myye bedre live enn "orginalen"

Lenke til kommentar
Har også sett A Perfect Circle, anbefales veldig! Synd Paz ikke spiller live lengre,

hun var sykt sexy på scenen.  :roll:

Men hun er jo det da! :p

Dessuten så hun flink fiolinist, og basslinjene hennes er litt "mykere".. selv liker eg de best(men det er nok en smaksak). :)

Lenke til kommentar

Fikk litt lyst til å ta opp emnte med lyden til Tool.

For mange mener at Tool har en helt spesiel lyd og at musikken er unik, noe jeg sier meg enig i.

En annen fyr jeg snakka med sa at de spilte i 3moll eller noe sånn, hva er egentlig greia? Klarer ikke helt sette fingeren på det :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...