Playmofetish Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) I tråd med Alper legger jeg ut mine meninger, så syns jeg alle andre kan gjøre det samme, og skrive hva de syns uten å hakke på andres meninger, selv om vi selvsagt skal ha diskusjon: APC er knallbra Tool knaller enda mer Tool har mer interessant lydbilde enn APC, musikalsk og dynamisk osv APC er lettere å like for utenforstående Tool er mer for de som ikke venter refreng etter max 25 sekunder. Maynard synger kjempebra Alle musikerne er dyktige, men jeg har absolutt større respekt for gutta i Tool. 10,000 Days er et flott album som jeg kommer til å få mer og mer sansen for. Populære sanger er nå Vicarious, Jambi, Intension, The Pot, og sannsynligvis alle andre, men har ikke fått konsentrert meg så mye om de. Endret 26. april 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Å si at APC og Tool er helt forskjellig, synes jeg er litt snodig av deg å si.. Uansett, hvorfor er du så på hugget på at Maynard er oppskrytt, mindre viktig i Tool osv? 5993528[/snapback] nummer en: Hva er likheten da? Vokalisten? Og hvordan er resten av oppsettingen? Nummer to: Ganske enkelt fordi Maynard blir glorifisert til de grader. Du sier jo selv at du ikke kjenner til noen av de andre banda, men såklart..Maynards sideprosjekt med helt andre musikanter. Han er ikke akkurat Midas. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Play.com sendte mitt eksemplar i dag. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 jeg skal campe foran platekompaniet i stavanger før de åpner Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Maynard er tøff, men Adam er tøffest. Play.com sende plata mi i dag også. *danse* Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Er det lang "sendetid" da? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ventet 14 dager da eMotive kom ut, kjipt når det ikke funker som det skal. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 de sente APC - aMotion w/ DVD på tirsdag så satser jeg får det på lørdag. men tool: trykk Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Fikk ikke noe ut av den linken.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hmm rart. først funket den hos meg men nå funker den ikke lenger Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 The Pot har etterkvar blitt ein av favorittane på dette albumet, det blir betre og betre for kvar gjennomlytting, gleder meg til albumet kan stappast inn i bilen for ein lengre kjøretur Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 ang. den linken jeg posted, ser ut som serveren er down. heldigvis fikk jeg med meg intervjuet med Danny og Mayni før den gikk down Lenke til kommentar
Maynard Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Idag fikk jeg albumet:) Horray! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Er det samme som ble lagt ut på nett? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 hmm jaja look at the bride side, nytt album om 5-6år. Får ikke cd'en før på mandag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Einaste eg ser på som ei lys side er at Tool er ute med eit nytt knallbra album Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Einaste eg ser på som ei lys side er at Tool er ute med eit nytt knallbra album 6009987[/snapback] Helt enig. Konge album. Sette på i bilen på kvelden, og kjøre en lang tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå