Gå til innhold

Nytt Tool album

Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dvs. Dette albumet sugde.

5985337[/snapback]

sjønner deg godt der men prøv å gi litt mer tid da vel :yes:

5985909[/snapback]

Det er han alt for vrien til. ^^

Skal vedde på at Hylolz ikkje kjem til å høyre meir på albumet berre fordi har ikkje har lyst å begynne å like det. =P

Lenke til kommentar

5985337[/snapback]

Mitt førsteinntrykk var også det, men etter 10-12 i spillern blir det bare bedre og bedre. Gi det en sjanse.

5985871[/snapback]

Jeg har gitt det 2x antall ganger. :)

5985337[/snapback]

sjønner deg godt der men prøv å gi litt mer tid da vel :yes:

5985909[/snapback]

Jeg har gitt det 2x antall ganger. :) Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Jeg har igrunn bare gitt de sjangsen fordi de er Tool.. Men.. meh.. Dette er ikke en "klassiker" i forhold til de gamle =/

5986993[/snapback]

Jeje. Da er det bare å vente 4-5 år på nytt album igjen! :thumbs::thumbs::thumbs:

Jeg synes 10 000 Days var skvip i forhold til Ænima og Lateralus. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Jeg har igrunn bare gitt de sjangsen fordi de er Tool.. Men.. meh.. Dette er ikke en "klassiker" i forhold til de gamle =/

5986993[/snapback]

Jeje. Da er det bare å vente 4-5 år på nytt album igjen! :thumbs::thumbs::thumbs:

5987004[/snapback]

Hmm. De begynner å bli gamle da (bah.. vel, om det betyr noe.. De fleste skifter iallefall litt retning med tiden). Vet ikke om de faktisk klarer å beholde den gamle sounden.

Lenke til kommentar
Lite sannsynlig at det blir like tøft. Men dog. Tror de kjørte seg i grøfta med dette. For min del, i alle fall.

5987034[/snapback]

Jeg skal innrømme at platen har vokst en god del forhold til første gang. men..vel..

Lenke til kommentar

Vi har da i det minste fått utrolig musikk fra A perfect circle siden Lateralus.

Albumene til Tool og A perfect circle måtte begge kjøres en rekke ganger i spilleren, før jeg begynte å like dem. Vi får se hvordan det blir denne gangen. Gleder meg uansett til 2.mai.

Lenke til kommentar
Vi har da i det minste fått utrolig musikk fra A perfect circle siden Lateralus.

Albumene til Tool og A perfect circle måtte begge kjøres en rekke ganger i spilleren, før jeg begynte å like dem. Vi får se hvordan det blir denne gangen. Gleder meg uansett til 2.mai.

5987271[/snapback]

Hva har APC med dette å gjøre?

Da kan vi nevne Pygmy og Volto aswell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...